افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 14 October , 2024
1

امکان کاهش قیمت آلت کوین ها با انتشار توکن

  • کد خبر : 396444
امکان کاهش قیمت آلت کوین ها با انتشار توکن

در هفته جاری، نزدیک به 500 میلیون دلار توکن‌های مختلفی برای سرمایه‌گذاران، تیم‌ها و مشاوران اکوسیستم منتشر می‌شود که ممکن است بر قیمت این دارایی‌های دیجیتال فشار نزولی وارد کند. به گزارش اسمارتک نیوز، بیش از 80 میلیون تومان از توکن WLD متعلق به WorldCoin و 51 میلیون دلار طی هفت روز آینده از توکن […]

در هفته جاری، نزدیک به 500 میلیون دلار توکن‌های مختلفی برای سرمایه‌گذاران، تیم‌ها و مشاوران اکوسیستم منتشر می‌شود که ممکن است بر قیمت این دارایی‌های دیجیتال فشار نزولی وارد کند.

به گزارش اسمارتک نیوز، بیش از 80 میلیون تومان از توکن WLD متعلق به WorldCoin و 51 میلیون دلار طی هفت روز آینده از توکن ARB Arbitrum منتشر خواهد شد.

فشار فروش احتمالی در این هفته

در این هفته، نزدیک به 500 میلیون دلار توکن در اختیار سرمایه گذاران، تیم ها و مشاوران اکوسیستم قرار می گیرد که ممکن است بر قیمت این دارایی های دیجیتال فشار نزولی وارد کند.

طبق داده‌های TokenUnlocks، بیش از 80 میلیون دلار توکن WLD متعلق به WorldCoin، 51 میلیون دلار توکن ARB متعلق به Arbitrum و نزدیک به 40 میلیون دلار از توکن‌های EIGEN متعلق به Eigenlayer و AXS متعلق به Oxy است. Axie Infinity طی هفت روز آینده منتشر خواهد شد.

انتشار توکن در هفته سوم اکتبر
انتشار توکن در هفته سوم اکتبر

عرضه 37 میلیون توکن WLD که نشان دهنده سرعت ایجاد توکن های جدید در طول زمان است که عرضه این توکن را افزایش می دهد ۷٪ افزایش خواهد یافت این توکن ها بین اعضای تیم، مشاوران و سرمایه گذاران توزیع می شوند. در ابتدا، توکن‌های WLD این مشارکت‌کنندگان اولیه قرار بود مشمول یک برنامه سه ساله قفل شوند، اما این برنامه در ماه جولای به یک برنامه پنج ساله تمدید شد.

شبکه لایه دوم تایکو با رهایی 18 میلیون دلار این توکن بیشترین مقدار را از نظر درصد عرضه خواهد داشت ۱۵٪ کل را تشکیل می دهد.

از کل 500 میلیون دلار آزاد شدتوکن هایی با ارزش بازار 200 میلیون دلار آنها به عنوان یک “صخره” منتشر خواهند شد – اصطلاحی که به تعداد زیادی توکن صادر شده در آن واحد اشاره دارد.

جدول زیر حاوی اطلاعات مربوط به انتشار توکن ها است:

نشانه درصد افزایش عرضه ارزش انتشار (میلیون دلار)
WLD ۷٪ ۸۰
ARB ۲.۵۶٪ ۴۸.۹۷
متعلق به ۶٫۰۱٪ 41.40
AXS ۶.۰۸٪ ۴۱.۵۵
STRK ۳٫۳۰٪ ۲۵.۰۰
تایکو ۱۵٫۰۰٪ ۱۸.۲۴
APE ۲.۳۱٪ ۱۰.۸۶
PIXEL ۷٫۰۵٪ ۶.۸۰
SOL خطی ۸۰

این جدول نحوه توزیع هر توکن در بازار را بر اساس درصد عرضه و ارزش عرضه نشان می دهد.

همچنین، 80 میلیون تومان توکن های سولانا (SOL) به عنوان بخشی از یک برنامه “خطی” جاری منتشر می شود که طی آن توکن ها توسط بازار صادر و جذب می شوند. انتشار توکن، عرضه در دسترس آن توکن خاص را افزایش می‌دهد، اما لزوماً بلافاصله وارد بازار نمی‌شود.

پیش بینی سرمایه گذاران یا معامله گران مبنی بر اینکه گیرندگان توکن های منتشر شده ممکن است آنها را بفروشند می تواند منجر به فشار فروش و کاهش قیمت توکن قبل یا همزمان با انتشار شود. تحقیقات TheTie در سال 2023 نشان می دهد که بیشتر کاهش قیمت پس از انتشار توکن معمولاً حدود دو هفته پس از رویداد رخ می دهد.

با این حال، اگر بازار انتشار توکن‌ها را نشانه‌ای از پیشرفت پروژه بداند، یا اگر انتظار می‌رود که توکن‌ها برای سهام‌داری، حاکمیت یا استفاده‌های دیگری که منجر به فروش فوری نمی‌شوند استفاده شوند، ممکن است قیمت به دلیل ثابت ماندن باشد. احساسات مثبت یا حتی افزایش یابد.

مراجع و منابع

رمز باز کردن قفل (Token Unlocks)

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-14 17:30:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=396444

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.