افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
1

همه کشورها در دیپلماسی جمهوری اسلامی بر اساس عقل، عزت و مصلحت یکسان تعریف شده اند.

  • کد خبر : 396203
همه کشورها در دیپلماسی جمهوری اسلامی بر اساس عقل، عزت و مصلحت یکسان تعریف شده اند.

اطلاع رسانی کند صبح مجلس؛ عباس مقتدایی وی با اشاره به سفرهای منطقه ای مسئولان کشورمان گفت: این پیام را به همسایگان خود داده ایم که آماده ایم فصل جدیدی در روابط بر اساس منافع مشترک و متقابل و حفظ اصول و چارچوب دیپلماسی رقم بزنیم. جمهوری اسلامی ایران نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و […]

اطلاع رسانی کند صبح مجلس؛ عباس مقتدایی وی با اشاره به سفرهای منطقه ای مسئولان کشورمان گفت: این پیام را به همسایگان خود داده ایم که آماده ایم فصل جدیدی در روابط بر اساس منافع مشترک و متقابل و حفظ اصول و چارچوب دیپلماسی رقم بزنیم. جمهوری اسلامی ایران

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی وی ادامه داد: نگاه ما به هیچ کشوری معطوف نیست و همه کشورها در دیپلماسی جمهوری اسلامی بر اساس درایت، عزت و مصلحت یکسان تعریف شده اند و عملکرد و مواضع این کشورها در نوع تعامل ما با آنها تاثیرگذار خواهد بود. . .

وی افزود: باید هوشیار باشیم تا بدخلقی بیگانگان که حفظ و تقویت روابط ایران با همسایگان را خلاف منافع خود می دانند، بر روابط ایران با همسایگان تاثیر منفی نگذارد.

این نماینده مجلس در دوازدهمین دوره خود تصریح کرد: همسایگان نیز باید توجه کنند، اگرچه جمهوری اسلامی سیاست حسن همجواری و توسعه روابط دوجانبه و چندجانبه را در پیش گرفته است، اما رفتار سایر کشورها را نیز به دقت رصد می کند.

وی ادامه داد: محور جدید نظام دیپلماسی که توسعه همکاری با همسایگان و وحدت بین کشورهای اسلامی است، دشمنان و رژیم صهیونیستی را نگران کرده است و آنها نمی خواهند این سیاست به ثمر بنشیند و به همین دلیل است. دنبال تفرقه و دوقطبی شدن هستند اما ایران اسلامی کاری به آن ندارد. کشوری که هیچ اختلافی ندارد و به دنبال روابط دوستانه است./انتهای پیام.

لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=20644

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=396203

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.