افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 14 October , 2024
0

سرقت 10 میلیاردی از بهشت ​​زهرا – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 396178
سرقت 10 میلیاردی از بهشت ​​زهرا – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی گودرزی پور رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: اواسط شهریورماه امسال یک فقره سرقت کابل های برق به همراه یک سارق از کلانتری 205 بهشت ​​زهرا (س) به پایگاه دهم اعلام شد. پلیس آگاهی وی افزود: ماموران کلانتری حین گشت زنی در منطقه بهشت ​​زهرا متوجه شدند جوان 30 ساله […]

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی گودرزی پور رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: اواسط شهریورماه امسال یک فقره سرقت کابل های برق به همراه یک سارق از کلانتری 205 بهشت ​​زهرا (س) به پایگاه دهم اعلام شد. پلیس آگاهی

وی افزود: ماموران کلانتری حین گشت زنی در منطقه بهشت ​​زهرا متوجه شدند جوان 30 ساله ای در حال سرقت کابل های برق است که بلافاصله برای اقدامات پلیسی دستگیر شد.

این افسر ارشد انتظامی تصریح کرد: سارق جوان در تحقیقات اولیه به سرقت خود اعتراف کرد و گفت که من به همراه پنج همدست دیگر از دکه های سوپرمارکت بهشت ​​زهرا (س) اقدام به سرقت سیم، کابل برق و ترانس می کردیم.

رئیس پلیس آگاهی تهران ادامه داد: کارآگاهان با اطلاعات به دست آمده طی عملیاتی همزمان و در یک روز به سرعت پنج سارق و همدستان سرکرده باند را در منطقه «باقرشهر» تهران دستگیر کردند.

وی گفت: در بازجویی های پلیسی 4 سارق به سرقت اعتراف کردند و گفتند: در ساعات خلوت دست به سرقت می زدیم سپس اموال را به 4 سارق فروختیم و پول را بین خود تقسیم کردیم.

وی بیان کرد: در پی اعترافات اعضای باند سرقت، بلافاصله کارآگاهان با اقدامات پلیسی موفق به دستگیری چهار خریدار کالاهای مسروقه در جنوب تهران شدند.

سردار ولی پور گودرزی گفت: با توجه به دستگیری تمامی اعضای باند سرقت و اعتراف صریح به جرم خود، برآورد اولیه ارزش سرقت از این باند در مدت 4 ماه 10 میلیارد ریال است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=396178

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.