افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
1

معرفی مهمترین رویدادهای رمزنگاری هفته چهارم اکتبر 1403

  • کد خبر : 396069
معرفی مهمترین رویدادهای رمزنگاری هفته چهارم اکتبر 1403

اکتبر اهمیت بالا در بازار کریپتو دارد، تا جایی که اپراتورهای بازار آن را به عنوان آپتوبر (بالا) یاد می گیرند. این به وضوح نشان می دهد که سرمایه گذاران انتظار دارند که اکثر ارزهای دیجیتال در این ماه حضور داشته باشند عملکرد خوب داشتن به همین دلیل، بسیار مهم است برای آگاهی از رویدادهای […]

اکتبر اهمیت بالا در بازار کریپتو دارد، تا جایی که اپراتورهای بازار آن را به عنوان آپتوبر (بالا) یاد می گیرند. این به وضوح نشان می دهد که سرمایه گذاران انتظار دارند که اکثر ارزهای دیجیتال در این ماه حضور داشته باشند عملکرد خوب داشتن به همین دلیل، بسیار مهم است برای آگاهی از رویدادهای مهم این ماه.

به گزارش اسمارتک نیوز، به مهمترین ما نگاهی به رویدادهای کریپتو در هفته آینده خواهیم داشت تا بتوانیم چشم اندازی از آنچه اتفاق می افتد داشته باشیم با بازار همراه باشید و با اطلاعات به روز بیا جلو برویم

رویدادهای مهم کریپتو از 14 تا 20 اکتبر (23 تا 29 اکتبر)

در این بخش، روزهای مختلف یکی یکی وقایع مهم آن روز را مرور و بیان می کنیم:

رویدادهای مهم کریپتو در 14 اکتبر (23 اکتبر):

در این روز ۴ ما یک رویداد مهم ارز دیجیتال در پیش رو داریم:

همکاری بین آزمایشگاه های NEAR و دلفی در راه اندازی شتاب دهنده هوش مصنوعی

پروتکل NEAR و لب دلفی (آزمایشگاه های دلفی) در پروژه راه اندازی یک شتاب دهنده هوش مصنوعی با هم شرکت کننده پروژه ای بوده اند که 14 اکتبر رونمایی خواهد شد.

سپرده گذاری wstETH به Optimism از سر گرفته می شود

برای دیدن (Lido)، پلتفرم سهامداری غیرمتمرکز، در توییتی یادآور شد که واریز wstETH از بلاک چین اتریوم به Optimism، به عنوان بخشی از انتقال stETH، از 7 اکتبر آغاز شد. متوقف شد انجام شد بوددر این روز از سر گرفته می شود.

پخش زنده پروژه آزادی جهانی

بر اساس گزارش رسمی، دنیای آزادی (World Liberty Financial)، پروژه کریپتوکارنسی خانوادگی ترامپدر این روز و ساعت 15:30 به وقت تهران پخش زنده و در آن موضوعاتی مانند معرفی تیم دنیای آزادی و جزئیات مربوط به آن فروش عمومی پرداخت خواهد شد همچنین گفته شده است مهمانان ویژه در این برنامه حضور خواهند داشت.

راه اندازی پروتکل Deepbook در اکوسیستم Sui

پروتکل کتاب عمیق DeepBook، پلتفرم DeFi، این روز در شبکه Sui راه اندازی خواهد شد. این موضوع به نفع نقدینگی اکوسیستم یک طرفه خواهد بود. این پروتکل همان اصول را دارد عدم تمرکز و حاکمیت اعضا را دنبال می کند

رویدادهای مهم کریپتو در 15 اکتبر (24 اکتبر):

در این روز رویدادهای زیر را داریم:

بنیاد آیگن: شروع اولین دوره جوایز برنامه‌های انگیزشی V1

بنیاد آیگن (بنیاد Eigen) بیانیه ای در توییتر منتشر کرد و زمان را اعلام کرد دوره جایزه برنامه Programmatic Incentives V1 به دلیل تفاوت در توزیع جوایز یک هفته به تعویق افتاده است و در 15 اکتبر منتشر خواهد شد. شروع کنید خواهد بود

شروع دوره پتو پف دار airdrop

پروتکل پوفر فاینانس (Puffer Finance)، Tokonomics شرایط توکن مستقل PUFFER را اعلام کرده است. تعداد کل توکن ها 1 میلیارد است و از این مقدار، 102,300,000 توکن در فصل اول Airdrop عرضه خواهد شد. دوره Kilim Airdrop از این روز آغاز می شود و تا 14 ژانویه 2025 ادامه خواهد داشت.

شروع فرآیند توزیع پاداش مجدد ether.fi

ether.fi اعلام کرد که روند توزیع جوایز مجدد از این روز آغاز می شود آغاز دارندگان توکن های weETH یا eETH می توانند جوایز Stake، Re-Stake و فصل 4 را دریافت کنند. دریافت کنید انجام دهید.

آغاز دوره فروش عمومی پروژه آزادی جهانی

پروژه دنیای آزادی (World Liberty Financial)، پروژه کریپتو خانوادگی ترامپاعلام کرد که فروش عمومی این پروژه در این روز آغاز می شود و فقط برای افراد واجد شرایط در دسترس خواهد بود لیست سفید (فهرست سفید) قرار داده شده است.

پروژه هارد فورک ویکشن

Viction (Viction) اعلام کرده است که ارتقاء هارد فورک در این روز انجام خواهد شد. در طول این هاردفورک، کل عرضه VIC از 100 میلیونبه 210 میلیون توکن خواهد رسید. این نشانه ها در طول 16 سال آینده توزیع خواهد شد.

تیم پروژه Viction اعلام کرده است که قصد دارد از برنامه های اقتصادی خود در سه ماهه چهارم سال 2024 حمایت کند. 20 میلیون توکن VIC را در تاریخ 15 اکتبر به گردش اضافه کنید.

رویدادهای مهم کریپتو در 16 اکتبر (25 اکتبر):

در این روز ۲ ما یک رویداد مهم رمزنگاری خواهیم داشت:

حضور ترامپ در کنفرانس خبری فاکس نیوز

نیویورک تایمز (نیویورک تایمز) اعلام کرده بود دونالد ترامپنامزد ریاست جمهوری ایالات متحده، با نشست عمومی فاکس نیوز در 16 اکتبر موافق انجام داده است که ترامپ خواسته است امنیت او با هواپیماها و ماشین ها نظامی فراهم کند

نشست جهانی سکه با حضور موسس GPT Chat

تیم Worldcoin اعلام کرده است که در این روز نشستی در مورد هوش مصنوعی و «دنیای جدید» برگزار خواهد کرد. سام آلتمن، موسس ChatGPT نیز در این نشست حضور خواهد داشت.

رویدادهای مهم کریپتو در 17 اکتبر (26 اکتبر):

در این روز هم ۲ یک اتفاق مهم داریم:

راه اندازی DBR، نشانه بومی deBridge

اساس پل (deBridge) DBR را اعلام کرد، نشانه بومی این شبکه در این روز راه اندازی می شود.

راه اندازی به روز رسانی پکترا اتریوم

در 198 نشست توسعه دهندگان اتریوم، گزارشی از وضعیت پروژه Pectra Devnet 4 ارائه شد. همچنین در مورد اجرای دو به روز رسانی جدید (EIP)، یکی برای کاهش زمان هر بلوک از ۱۲ به 8 ثانیه و دیگری برای حد را افزایش دهید هزینه گاز برای هر بلوک بود. این به روز رسانی ها مشکلات را برطرف می کنند مقیاس پذیری پیشنهاد شده بود که اتریوم قبل از 17 اکتبر راه اندازی شود.

رویدادهای مهم کریپتو در 19 اکتبر (26 اکتبر):

وقایع مهم این روز عبارتند از:

عکس فوری برای اسکرول airdrop

اسکرول کنید (Scroll) عرضه کل (Total Supply) توکن های SCR را به مبلغ اعلام کرده است ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ این یک عکس ایردراپ برای 19 اکتبر خواهد بود برنامه ریزی بوده است

طبق گزارش های منتشر شده، قرار است توکن SCR فراخوانی شود مکانیسم اصلی حکومت مورد استفاده قرار گیرد

پایان طرح تشویقی BNB چین

BnB چین (BNB Chain) اعلام کرده است که تغییرات در طرح تشویقی TVL 4 که از 20 سپتامبر آغاز شده بود، در 19 اکتبر به پایان می رسد.

رویدادهای مهم کریپتو در 20 اکتبر (26 اکتبر):

در این روز، ما تنها یک رویداد مهم رمزنگاری داریم:

پایان معاملات گاز بدون کارمزد BNB چین

صرافی بایننس اعلام کرده است که برای مدت محدود و تا 20 اکتبر، هزینه کمبود برای معاملات در زنجیره BNB دریافت نخواهد کرد. از زمان نگارش این مقاله تا تاریخ پایان این دوره، کاربران می توانند بدون پرداخت هزینه بنزین (کارمزد گاز)، توکن های USDC، USDT و FDUSD خود را از شبکه های BNB چین و opBNB خارج کنید.

سایر رویدادها (بدون تاریخ مشخص)

همچنین 2 رویداد دیگر داریم که زمان خاصی برای آنها تعیین نشده است:

راه اندازی توکن ARENA و رویداد Arena Uprising

آرنا آرنا، پروتکل اجتماعی اکوسیستم بهمن، این هفته در توییتی نوشت که توکن ARENA راه اندازی همچنین، رویداد قیام عرصه (Arena Uprising) نیز همزمان با عرضه این توکن برگزار می شود نه قبل از آن.

راه اندازی شبکه تست یالا

یالا (YALA)، پروتکل نقدینگی بیت کوین، اعلام کرد 8 میلیون دلار سرمایه جذب کرده و قصد دارد تست خالص (Testnet) این هفته خود را راه اندازی می کند. هدف یالا گسترش نقدینگی بیت کوین از طریق سکه های پایدار و ارتباط این ارز دیجیتال با اکوسیستم های بزرگ دیگری است؛ این موضوع کاربرد بیت کوین افزایش دهد پادشاه ارزهای دیجیتال را می دهد و مبادله می کند ساده تر انجام می دهد

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-14 11:59:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=396069

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.