افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 14 October , 2024
1

افشای راز نفوذ پهپاد حزب الله توسط رسانه های صهیونیستی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 395995
افشای راز نفوذ پهپاد حزب الله توسط رسانه های صهیونیستی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، محمد خیری روزنامه نگار فلسطینی اعلام کرد پهپاد حزب الله لبنان که به پایگاه نیروهای ویژه تیپ جولانی در جنوب حیفا حمله کرد از نوع بسیار پیشرفته بود. وی با اشاره به تحریم کامل اخبار مربوط به محل حمله توسط رژیم صهیونیستی از سوی رسانه‌ها، گفت: گروه‌های […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، محمد خیری روزنامه نگار فلسطینی اعلام کرد پهپاد حزب الله لبنان که به پایگاه نیروهای ویژه تیپ جولانی در جنوب حیفا حمله کرد از نوع بسیار پیشرفته بود.

وی با اشاره به تحریم کامل اخبار مربوط به محل حمله توسط رژیم صهیونیستی از سوی رسانه‌ها، گفت: گروه‌های اسرائیلی در حال پخش عکس‌هایی هستند که نشان دهنده حمله نظامیان اسرائیلی به غذاخوری است که خون آنها روی زمین دیده می‌شود. .

در همین رابطه سایت صهیونیستی «کیکار حشبت» به نقل از شاهدان عینی و منابع نظامی و امنیتی نوشت: پهپاد مذکور از نوع بسیار پیشرفته است و در ارتفاع کم پرواز می کند، سپس موشکی را به سمت هدف مورد نظر شلیک کرده و به حمله ادامه می دهد. هدف منفجر خواهد شد خیری افزود: رسانه های صهیونیستی پیشتر اعلام کرده بودند که این پهپاد به مکان خاصی برخورد کرده و جزئیاتی در این باره منتشر نکرده بودند.

محافل صهیونیستی گزارش دادند که بر اساس مطالعات انجام شده توسط این حزب بر روی سامانه‌های پدافند هوایی اسرائیل، پهپاد حزب‌الله مسیرهای مشخص و از پیش تعیین‌شده‌ای داشته و به همین دلیل، پهپاد بدون کشف و شناسایی موفق به نفوذ به سرزمین‌های اشغالی شده است.

خبرنگار الجزیره در این گزارش تاکید کرد که عملیات پهپادی حزب‌الله اظهارات یو آف گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را که گفته بود حزب‌الله کمتر از یک سوم موشک‌ها و راکت‌های پیشین در اختیار دارد را رد می‌کند اکثر آنها در حملات هوایی از بین رفته اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=395995

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.