افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
6

UNLV Football مربی سابق میسوری بری اودوم را استخدام می کند

  • کد خبر : 3958
UNLV Football مربی سابق میسوری بری اودوم را استخدام می کند

اودوم سه فصل گذشته را به عنوان هماهنگ کننده دفاعی در آرکانزاس سپری کرده است. برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید. UNLVروز سه شنبه اعلام کرد که با استخدام بری اودوم، سرمربی سابق میسوری، مربی بعدی فوتبال خود را پیدا کرده است. اودوم به طور رسمی در یک کنفرانس مطبوعاتی […]



اودوم سه فصل گذشته را به عنوان هماهنگ کننده دفاعی در آرکانزاس سپری کرده است.

برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید.

UNLVروز سه شنبه اعلام کرد که با استخدام بری اودوم، سرمربی سابق میسوری، مربی بعدی فوتبال خود را پیدا کرده است. اودوم به طور رسمی در یک کنفرانس مطبوعاتی صبح چهارشنبه معرفی خواهد شد.

اودوم پس از یک دوره سه ساله به عنوان هماهنگ کننده دفاعی و همکار سرمربی آرکانزاس وارد لاس وگاس می شود. پیش از این، او چهار سال را به عنوان سرمربی در میسوری سپری کرد و از سال 2016 تا 19 رکورد 25-25 را به ثبت رساند که در سال 18 با امتیاز 8-5 به اوج خود رسید.

روز دوشنبه، گزارشی منتشر شد که اد اورگرون، مربی سابق LSU و کریس پترسن، مربی سابق ایالت بویز و واشنگتن را به شغل UNLV مرتبط کرد. این گزارش بعداً توسط بروس فلدمن رد شد ورزشکاران.

شغل UNLV پس از اخراج مارکوس آرویو، که برنامه را به رکورد 5-7 در سال 2022، سومین فصل خود با Rebels، هدایت کرد، در دسترس قرار گرفت. این برنامه از سال 2013 تاکنون رکوردی برنده نداشته است. پنج پیروزی در فصل گذشته شورشیان بیشترین برد آنها از سال 17 بوده است و آنها در 19 فصل گذشته فقط یک بار به این رقم رسیده اند.



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=3958

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.