افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 13 October , 2024
0

روزهای ماجراجویی برای علیرضا بیرانوند; تشدید حکم دروازه بان سابق سرخ ها در تجدید نظر

  • کد خبر : 395649
روزهای ماجراجویی برای علیرضا بیرانوند; تشدید حکم دروازه بان سابق سرخ ها در تجدید نظر

به گزارش مانیبان؛ بازار نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران با ثبت نقل و انتقالات متعدد و جنجالی همراه بود. در بازاری که رامین رضاییان در انتقالی غیرمنتظره از سپاهان و آبی پوشان به استقلال پیوست و نامش به لیست یاغی های فوتبال ایران اضافه شد، بی شک جنجالی ترین انتقال در تهران- تبریز رقم […]


به گزارش مانیبان؛ بازار نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران با ثبت نقل و انتقالات متعدد و جنجالی همراه بود. در بازاری که رامین رضاییان در انتقالی غیرمنتظره از سپاهان و آبی پوشان به استقلال پیوست و نامش به لیست یاغی های فوتبال ایران اضافه شد، بی شک جنجالی ترین انتقال در تهران- تبریز رقم خورد. جایی که سران باشگاه تراکتورسازی موفق شدند با علیرضا بیرانوند، دروازه بان شماره یک تیم ملی به توافق برسند و او را در کنار دانیال اسماعیلی فر و مهدی ترابی از پرسپولیس به خدمت بگیرند.

بیرانوند در حالی که یک فصل دیگر از قرارداد همکاری با سرخپوشان پایتخت باقی مانده بود به تراکتور پیوست و جالب اینکه علیرغم ادعای علیرضا بیرانوند مبنی بر ادامه همکاری با پرسپولیس تصمیمی بحث برانگیز گرفت و با مطرح کردن این موضوع به طور کامل مطالبات بدون پرداخت خود را فسخ کرد. قراردادش با قرمزهای پایتخت و به تراکتورسازی پیوست. فسخ قرارداد توسط بیرانوند نقطه شروع اسپردها در بازار تابستان بود و همچنان تب و تاب این اسپردهای داغ است.

حکمی که صادر شد و جنجال ها را بیشتر کرد!

کمیته تعیین تکلیف فدراسیون فوتبال پس از بررسی ابعاد مختلف پرونده و ادعای طرفین (مدیران باشگاه پرسپولیس و علیرضا بیرانوند) هفته گذشته تصمیمی بحث برانگیز صادر و علیرضا بیرانوند و باشگاه را محکوم کرد. تراکتور برای پرداخت جریمه حدود 20 میلیارد توکن؛ البته در این میان بیرانوند 4 ماه محروم شد که به مدت یک سال محروم شد چرا که حکم محرومیت صادر شده علیه دروازه بان شماره یک تیم ملی و تراکتورسازی جنجال به پا کرده است.

پرسپولیسی ها به دنبال تشدید حکم در دادگاه تجدیدنظر هستند!

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از صدور حکم علیه علیرضا بیرانوند مصاحبه ای جنجالی انجام داد و در این گفت وگو به مخالفت با نهادهای حاکمیتی فدراسیون فوتبال پرداخت و این حکم را سیاسی توصیف کرد. در ادامه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تشکیل جلسه داد و مدیران باشگاه تاکید کردند که باید برای تشدید حکم در این کمیته اعتراضات لازم صورت گیرد.

شکایت جدید از بیرانوند به دادگاه رفت

علیرضا بیرانوند در اولین مصاحبه خود پس از صدور حکم از سوی کمیته تعیین وضعیت، اتهامی جنجالی را علیه اعضای سابق هیات مدیره پرسپولیس مطرح و آنها را به دریافت رشوه متهم کرد. او حتی عنوان کرد که در این باره فیلمی از مدیریت باشگاه دارد که در صورت نیاز منتشر خواهد کرد! بلافاصله پس از بیانات، کمیته اخلاق بیرانوند را احضار کرد و گفته می شود علاوه بر این احضار، مدیران باشگاه وقت پرسپولیس نیز از علیرضا بیرانوند شکایت قضایی کردند و دروازه بان شماره یک تیم ملی باید پاسخ دهد. اتهام جنجالی او در دادگاه که باید حل شود، این پرونده جنجالی به کجا ختم می شود و آیا محرومیت تعلیقی بیرانوند وضعیت را به رده اجرایی تغییر می دهد یا دروازه بان تیم ملی می تواند معادلات را به نفع خود تغییر دهد و مدیریت را شکست دهد. . باشگاه پرسپولیس در این پرونده جنجالی ارائه اسناد و مدارک!

منبع: Football 360


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=395649

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.