افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 13 October , 2024
0

همه ما دوباره منتظر بازی با قطر هستیم/می دانیم این بازی یک جنگ است – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 395645
همه ما دوباره منتظر بازی با قطر هستیم/می دانیم این بازی یک جنگ است – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید عزت الهی، پیش از آغاز تمرین امشب تیم ملی ایران در دبی امارات برای آمادگی هر چه بیشتر برای دیدار روز سه شنبه مقابل قطر: به نظرم شرایط تیم سلام خوب است. بازی سختی مقابل تیم ازبکستان داشتیم که از قبل پیش بینی کرده بودیم با توجه به پیشرفت این […]

به گزارش خبرنگار مهر، سعید عزت الهی، پیش از آغاز تمرین امشب تیم ملی ایران در دبی امارات برای آمادگی هر چه بیشتر برای دیدار روز سه شنبه مقابل قطر: به نظرم شرایط تیم سلام خوب است. بازی سختی مقابل تیم ازبکستان داشتیم که از قبل پیش بینی کرده بودیم با توجه به پیشرفت این تیم در سال های اخیر مطمئن بودیم برای ما سخت خواهد بود.

هافبک ملی پوش ایرانی درباره تساوی مقابل ازبکستان ادامه داد: با در نظر گرفتن فشار جو ورزشگاه و حضور تماشاگران آن به ویژه 10 نفر. هیچ کس تلاش زیادی کردیم و امیدوارم حالا تا بازی با قطر از نظر روحی و جسمی ریکاوری کنیم و 100 درصد برای پیروزی آماده شویم.

عزت الهی در خصوص افزایش آمادگی خود در خط هافبک برای درخشش در تیم ملی ایران اظهار داشت: با توجه به مصدومیتی که متاسفانه داشتم مجبور شدم چند ماهی از میادین دور باشم. برای من مهم این بود که همیشه در خدمت تیم باشم. می خواستم در هر بازی بهترین عملکردم را ارائه دهم.

عزت الهی درباره نظر مهدی طارمی درباره عملکرد خط تیم ملی که چندان راضی کننده نبود؛ وی گفت: خط حمله تیم ملی کشورمان بازیکنان صاحب نامی از آسیا هستند و طبیعی است که حریفان در هر مسابقه روی آنها تمرکز زیادی داشته باشند. بازی با ازبکستان را هم آنالیز کردیم و امیدوارم باز هم کارشناسان توجه کنند، می بینید که پنج دفاع آخر آنها در نیمه خودشان بود. وقتی 10 هیچ کس ما همچنین این ترس را داشتیم و کار کردن در برابر تیم هایی از این قبیل که تمرکز زیادی روی مهاجمان ما دارند و دفاع بازی می کنند کار آسانی نیست.

ملی پوش ایرانی تاکید کرد: تمام وجودمان را به کار می گیریم تا روزنه ای به سمت دروازه حریف پیدا کنیم. به هر حال سخت است اما حقیقت این است که بازی به بازی سعی می کنیم نقاط ضعف خود را اصلاح کنیم. همه تیم ها نقاط قوت و ضعف خود را دارند و ما آنها را برای بهبود تجزیه و تحلیل می کنیم.

عزت الهی با بیان اینکه این دیدار در کشور برگزار نمی شود و در امارات برگزار می شود، یادآور شد: این موضوع به وضوح تاثیرگذار است. ما دوست داشتیم در کشور خودمان میزبانی کنیم و در کنار مردم خود باشیم، اما می دانیم که ایرانی های مقیم دبی ما را تنها نخواهند گذاشت و به آنها نشان خواهند داد که شکست در نیمه نهایی جام ملت ها یک اتفاق بوده است. و اینکه تیم ایران خیلی بالاتر از آن چیزی است که می تواند باشد.

وی در خصوص انگیزه شکست قطر در مقابل شکست در نیمه نهایی جام ملت های آسیا 2023 گفت: همه بازیکنان حاضر در همان تورنمنت و حتی هواداران برای بازی دوباره منتظر این لحظه بودند. در این دو روز تمام تمرکز خود را روی این بازی گذاشتیم تا با قدرت 100 درصد برای این بازی آماده شویم زیرا این یک جنگ است و مطمئن باشید با تمام وجود برای پیروزی بازی خواهیم کرد.

عزت الهی در پایان درباره غیبت سامان مقدس آنها به عنوان یک زوج در میانه میدان خاطرنشان کردند: به هر حال فکر می کنم این موضوعات در بحث ملی مطرح نمی شود. تک تک بازیکنان تیم در پست خود بهترین هستند. در روز بازی مطمئنم هرکسی که مربی صلاح بداند بیاید و کارش را انجام دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=395645

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.