افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 13 October , 2024
0

بهتر از بیت کوین بیت کوین بیشتر است

  • کد خبر : 395642
بهتر از بیت کوین بیت کوین بیشتر است

مایکل سیلر (مایکل سیلریکی از بنیانگذاران MicroStrategy با لحنی طنز گفت که تنها چیزی که بهتر از بیت کوین است بیت کوین بیشتر است بر اساس گفته های Blockchain Homeland، برای حمایت از ادعای خود، او نموداری را به اشتراک گذاشت که عملکرد سهام MicroStrategy (MSTR) را از زمانی که این شرکت استراتژی بیت کوین […]

مایکل سیلر (مایکل سیلریکی از بنیانگذاران MicroStrategy با لحنی طنز گفت که تنها چیزی که بهتر از بیت کوین است بیت کوین بیشتر است

بر اساس گفته های Blockchain Homeland، برای حمایت از ادعای خود، او نموداری را به اشتراک گذاشت که عملکرد سهام MicroStrategy (MSTR) را از زمانی که این شرکت استراتژی بیت کوین خود را اتخاذ کرد، نشان می دهد.

بیت کوین بهتر از بیت کوین است

Microstrategy هوش تجاری شرکت به طور قابل توجهی از باشکوه 7 که شامل نام های بزرگی مانند اپل، آلفابت، مایکروسافت، انویدیا و تسلا ممکن است، عملکرد بهتری داشته است.

منبع: مایکل سیلر
منبع: مایکل سیلر

سهام این شرکت با رشد شگفت انگیز ۱,۶۲۰٪ مشخص شده است که از تمام شرکت های موجود در شاخص S&P 500 عبور کرده است. در همین دوره، تنها شاخص S&P 500 ۷۳٪ رشد کرده است

همچنین گزارش شده است که پس از پیش‌بینی سیلر مبنی بر اینکه MicroStrategy به یک بانک بیت کوین تریلیون دلاری تبدیل خواهد شد، سهام این شرکت افزایش یافت. ۱۶٪ افزایش یافته است این شرکت با خریدهای اخیر خود اکنون مالک است 15.8 میلیارد دلار ارز دیجیتال است

میکرواستراتژی در مقابل کوین بیس

حالا میکرواستراتژی 43 میلیارد دلار ارزش دارد و به ارزش کوین بیس نزدیک می شود. تور دسامبر (تور دمیسترمشاور Blockstream اخیراً مقایسه ای بین این دو شرکت انجام داده و مدعی شده است که رقابت آنها مانند “نبرد دو کهن الگو (نمونه ایده آل)”.

منبع: تور دایمسترمنبع: تور دایمستر
منبع: تور دایمستر

او ادعا می کند که میکرواستراتژی مانند یک “جوجه تیغی” است که “فقط یک چیز را خوب می داند” در حالی که کوین بیس مانند “روباه” است که با بسیاری از استراتژی های مختلف سر و کار دارد.

البته این اشاره ای به رویکرد حداکثری میکرواستراتژی بیت کوین است که ایده سرمایه گذاری در آلت کوین ها را رد می کند. سیلر اعلام کرده است که «هیچ جایگزینی بهتر از بیت کوین» برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال وجود ندارد.

در همین حال، برایان آرمسترانگ، مدیرعامل کوین بیس، که در ابتدا نسبت به آلت کوین ها بسیار بدبین بود، از حداکثر گرایی بیت کوین فاصله گرفته است.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-13 17:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=395642

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.