افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
1

این بازنشستگان از همسان سازی حقوق/اعلام تفصیلی محروم شدند

  • کد خبر : 395547
این بازنشستگان از همسان سازی حقوق/اعلام تفصیلی محروم شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «محمد رضایی» هموطن بازنشسته در ارتباط با دیدار روز پنجشنبه با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: اولین سوال این است که چرا با 50 تلاش همسان سازی انجام می شود؟ پاسخ این است که همسان سازی در حال حاضر با 50 همات انجام می شود، زیرا در دولت قبل […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «محمد رضایی» هموطن بازنشسته در ارتباط با دیدار روز پنجشنبه با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: اولین سوال این است که چرا با 50 تلاش همسان سازی انجام می شود؟ پاسخ این است که همسان سازی در حال حاضر با 50 همات انجام می شود، زیرا در دولت قبل 20 همات 70 همات هزینه شده است که باعث شده 50 همات از مبلغ پیش بینی شده برای همسان سازی حقوق بازنشستگان باقی بماند، اما این به معنای زیر پا گذاشتن حقوق بازنشستگان است. 20 همات دیگر نیست و طبق وعده رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور مابقی این مطالبات در سال آینده به بازنشستگان پرداخت می شود.

ایلانا نوشت: چندی پیش یکی از نمایندگان مجلس از عدم دریافت غرامت ۵۰۰ هزار مستمری بگیر خبر داد. این افراد چه کسانی هستند؟ رضایی در این خصوص گفت: آقای تاج گردون با بیان اینکه 500 هزار نفر خسارت دریافت نمی کنند، اشاره به افرادی دارد که به تازگی بازنشسته شده اند و تاکنون حقوق کامل دریافت کرده اند و در نتیجه مشمول غرامت نمی شوند. .

وی در رابطه با جریان خالص و ناخالص پرداختی که از سوی عارف معاون رئیس جمهور مطرح شد، تصریح کرد: همانطور که در جلسه برگزار شد اجرای همسان سازی 90 درصد و بر اساس قانون انجام می شود و جای نگرانی نیست. در مورد این

رضایی تاکید کرد: برخی از مستمری بگیران معتقدند با 70 تلاش یا هیچ همسان سازی انجام می شود اما تاخیر در صدور احکام به دلیل کمبود بودجه به ضرر بازنشستگان است. بهتر است هر چه سریعتر احکام جدید صادر و معوقات مستمری بگیران پرداخت شود.

۲۲۳۲۲۵

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=395547

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.