افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
1

این بازیگر جوان زیبا هنوز ازدواج نکرده است! + نام و عکس

  • کد خبر : 395466
این بازیگر جوان زیبا هنوز ازدواج نکرده است! + نام و عکس

بازیگران افراد مشهور و افراد اجتماعی هستند که همیشه زیر ذره بین طرفداران خود هستند. سینمای ایران نیز مانند سایر نقاط جهان تاریخ پرفراز و نشیبی دارد و زنان در آن نقش بسزایی داشته اند. در این میان اخبار و فعالیت های جنبی بازیگران به ویژه بازیگران زن ایرانی برای مردم بسیار جذاب است و […]

بازیگران افراد مشهور و افراد اجتماعی هستند که همیشه زیر ذره بین طرفداران خود هستند. سینمای ایران نیز مانند سایر نقاط جهان تاریخ پرفراز و نشیبی دارد و زنان در آن نقش بسزایی داشته اند. در این میان اخبار و فعالیت های جنبی بازیگران به ویژه بازیگران زن ایرانی برای مردم بسیار جذاب است و آنها را دنبال می کنند. مثلاً قد بازیگران زن ایرانی، قد بلندترین بازیگران زن و قد کوتاه ترین بازیگران زن ایرانی یکی از جنبه های جذاب برای مردم است. یکی دیگر از این تازگی ها ازدواج بازیگران است. شاید شما هم دوست داشته باشید بدانید کدام بازیگر ایرانی هنوز مجرد است و کدام یک متاهل است. در زیر سعی می کنیم لیست کاملی از تک تک بازیگران را در اختیار شما قرار دهیم.

افسانا پاکرو متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۲ در اهواز بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. او اصالتا ترک است و یک خواهر بزرگتر از خود (یک سال) به نام سعیده دارد. افسانا پاکرو مجرد است. باران کوستری

باران کوثری در ۴ مهر ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمد. او در هنرستان سوره در رشته تئاتر تحصیل می کند. بهترین پدر دنیا با اجرای داریوش فرهنگ در سال 1370 اولین تجربه او به عنوان بازیگر است.

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات متولد 13 آذر 1363 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است. او با بازی در نقش «بغض» در سریال یوسف پیامبر توانست در نظر مردم جاودانه شود.

هدی زین العابدین

هدی زین العابدین

هدی زین العابدین بازیگر سینما و تلویزیون متولد 20 تیر 1368 در کرج علاوه بر بازی در فیلم های مختلف به دنیای مدلینگ و تبلیغات نیز اختصاص دارد. خبر همسر هدی زین العابدین شایعه است و او هنوز ازدواج نکرده است.

نازنین بیاتی

نازنین بیاتی

نازنین بیاتی متولد ۲۴ دی ۱۳۶۸ در تهران بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. از جمله کارهای معروف او می توان به سریال خانگی «مانکن» و «گلشیفته» و فیلم های «اینه بیگل»، «مغزهای کوچک زنگ زده» و «ژن خوک» اشاره کرد.

چشمه افشاری

چشمه افشاری

بهاره افشاری (زاده ۱۳۶۳) طراح مد و بازیگر ایرانی است. بهاره افشاری یک برادر دارد. وی دارای دیپلم بازیگری و لیسانس نقاشی است. قبل از بازیگر شدن به تدوین و نقاشی می پرداخت. او فعالیت هنری خود را سال ها پیش با سریال ها آغاز کرد.

نیکی کریمی

نیکی کریمی سابقه بازی در آثاری چون عروس، آقازاده، کیمیا و یاغی را دارد. او برنده جوایز متعدد و داوری در جشنواره های مختلف فیلم ملی و بین المللی بوده است.

ستاره پسیان

ستاره پسیان

سهرا پسیانی در 26 شهریور 1364 در تهران در خانواده ای هنرمند به دنیا آمد. از آنجایی که او در خانواده ای هنرمند بزرگ شد، این ستاره از کودکی به بازیگری علاقه مند شد و از سنین پایین شروع به اجرا در تئاتر کرد.

لیلا اوتادی

لیلا اوتادی

لیلا اوتادی متولد ۲۳ مرداد ۱۳۶۲ در تهران بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. عنوان گران ترین بازیگر زن، رابطه لیلا اوتادی و محسن افشانی و شباهت لیلا اوتادی و اسکارلت جوهانسون از وجوه فرعی این بازیگر جوان است.

پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار در 17 شهریور 1364 در بابل به دنیا آمد. او دارای مدرک گرافیک، مجرد و مجرد است. از مهم ترین آثار او می توان به سریال زمانه، شهرزاد و جیران اشاره کرد.

استایل ساده الناز شاکر دوست

الناز شاکردوست در 16 تیر 1363 در یکی از محله های تهران به دنیا آمد. او فارغ التحصیل لیسانس طراحی تئاتر و صحنه از دانشگاه آزاد تهران مرکزی و فوق لیسانس هنر از دانشگاه لندن است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=395466

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.