افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 13 October , 2024
0

برگ برنده ایران از زبان یک افسر ارشد ارتش!

  • کد خبر : 395339
برگ برنده ایران از زبان یک افسر ارشد ارتش!

امیر صباحی فرد با تاکید بر اینکه پیشرفت نیروهای مسلح به ویژه پدافند هوایی در حوزه تجهیزات نظامی هیچ گاه متوقف نمی شود، خاطرنشان کرد: برگ برنده کشورمان حضور نخبگان و دانشمندان متعهد، وطن دوست با تلاش مضاعف و روز به روز است. . -تلاش های شبانه که آنها را به مقابله با ظالمان و […]










امیر صباحی فرد با تاکید بر اینکه پیشرفت نیروهای مسلح به ویژه پدافند هوایی در حوزه تجهیزات نظامی هیچ گاه متوقف نمی شود، خاطرنشان کرد: برگ برنده کشورمان حضور نخبگان و دانشمندان متعهد، وطن دوست با تلاش مضاعف و روز به روز است. . -تلاش های شبانه که آنها را به مقابله با ظالمان و مستبدان واداشته است.









به گزارش Intiter به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد در نشست فرماندهان و کارکنان ستاد نیروی پدافند هوایی گفت: اگر می خواهیم کشورمان به قله عزت و اقتدار برسد، باید همه سازمان ها و اقشار در این راستا اقدامات مثبت و ارزشمندی انجام دهند. . اتحاد، همدلی و تلاش جهادی، سربلندی ایران اسلامی را می برد و قطعاً پیشرفت علمی در همه زمینه ها باید در اولویت باشد.

وی با بیان اینکه اولویت نیروهای مسلح کشورمان صلح و آرامش در منطقه است، گفت: ایران اسلامی همواره مخالف هرگونه تنش، جنگ و خونریزی در منطقه غرب آسیا است.

صباحی فرد با تاکید بر اینکه پیشرفت نیروهای مسلح به ویژه پدافند هوایی در حوزه تجهیزات نظامی هیچ گاه متوقف نمی شود، خاطرنشان کرد: برگ برنده کشورمان حضور نخبگان و دانشمندان متعهد، وطن دوست با تلاش مضاعف و روز به روز است. . کوشش روزگاری که او را با ظالمان و ظالمان مواجه ساخت.

فرمانده نیروی پدافند هوایی با ابراز خرسندی از زحمات و تلاش های مستمر کارکنان متخصص و فنی این نیرو، تصریح کرد: نیروی پدافند هوایی به همراه سایر نیروهای مسلح کشور از تمام توان خود برای رسیدن به هدف استفاده می کنند. امنیت و آرامش هموطنانمان.

وی در پایان گفت: بیگانگان از توانمندی و هوشیاری نیروهای نظامی کشورمان هراس دارند و همین امر باعث شده بسیاری از برنامه های آنها به هم بخورد.





Intiter را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید







تمامی اخبار این صندوق پستی به صورت خودکار توسط پلتفرم پلیکان در این سایت قرار می گیرد و سایت Intiter مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=395339

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.