افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 14 October , 2024
0

معامله 118 کیلوگرم شمش طلا در حراج عمده و خرده مرکز مبادلات ایران

  • کد خبر : 395305
معامله 118 کیلوگرم شمش طلا در حراج عمده و خرده مرکز مبادلات ایران

به گزارش بازار مرکز فوق، در پنجاه و هشتمین حراج شمش طلا که امروز (یکشنبه 31 مهرماه) در مرکز مبادلات ارزی و طلای ایران برگزار شد، در مجموع 148 کیلوگرم شمش طلای استاندارد در تالار بزرگ و کوچک عرضه شد. حراج معاملات طلا در این مرکز 118 کیلوگرم با میانگین قیمت هر شمش طلای استاندارد […]

به گزارش بازار مرکز فوق، در پنجاه و هشتمین حراج شمش طلا که امروز (یکشنبه 31 مهرماه) در مرکز مبادلات ارزی و طلای ایران برگزار شد، در مجموع 148 کیلوگرم شمش طلای استاندارد در تالار بزرگ و کوچک عرضه شد. حراج معاملات طلا در این مرکز 118 کیلوگرم با میانگین قیمت هر شمش طلای استاندارد پنج میلیارد و 383 میلیون توکن بوده است.

حراج حضوری در مرکز صرافی طلا و ارز ایران به دو صورت حراج خرده فروشی و حراج عمده انجام می شود. خریدار می تواند حداقل یک و حداکثر پنج شمش طلای یک کیلویی را در حراج خرده فروشی خریداری کند.

متقاضیان خرید در حراج عمده نیز می توانند حداقل یک و حداکثر چهار بسته شمش طلای استاندارد را خریداری کنند. هر بسته شمش طلای استاندارد مرکز مبادلات طلا و ارز ایران حاوی پنج عدد شمش یک کیلویی با عیار 995 در هزار است.

در جریان 58 حراج شمش طلای مرکز مبادلات ایران، 10.8 تن شمش به ارزش تقریبی 49 میلیارد تومان معامله شد.

حراج شمش طلا در 24 اکتبر برگزار می شود

بر اساس این گزارش، پنجاه و نهمین حراج شمش طلا از مرکز مبادلات ایران روز سه شنبه (3 مهر) برگزار می شود.

متقاضیان خرید شمش طلا از مرکز مبادلات ایران می توانند تا ساعت 24 روز دوشنبه با واریز مبلغ سه میلیارد و 500 میلیون ریال (350 میلیون تومان) به عنوان وثیقه برای هر قطعه شمش طلا در پنجاه و نهمین مزایده این مرکز شرکت کنند. . (23 اکتبر).

این حراج از ساعت 12 الی 16 در تالار معاملات طلای مرکز بورس ایران برگزار می شود.

در 58 حراج شمش طلا مرکز مبادلات ایران، 10 هزار و 878 کیلوگرم شمش طلا معامله شد که در نتیجه آن 49 هزار میلیارد تومان ارز حاصل از صادرات وارد اقتصاد کشور شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=395305

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.