افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 13 October , 2024
1

سپاه 3 فروند شناور را در آب های خلیج فارس توقیف کرد

  • کد خبر : 395284
سپاه 3 فروند شناور را در آب های خلیج فارس توقیف کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجتبی قهرمانی رئیس دیوان عالی هرمزگان اعلام کرد: با هماهنگی رئیس حوزه قضایی شهرستان پارسیا، سربازان تکاوران دریایی 412 ذوالفقار منطقه چهارم نیروی زمینی ارتش. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از شناسایی 3 فروند هواپیمای شناور که اقدام به قاچاق سوخت از اسکله تبان می کردند. به گزارش تسنیم، وی با […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجتبی قهرمانی رئیس دیوان عالی هرمزگان اعلام کرد: با هماهنگی رئیس حوزه قضایی شهرستان پارسیا، سربازان تکاوران دریایی 412 ذوالفقار منطقه چهارم نیروی زمینی ارتش. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از شناسایی 3 فروند هواپیمای شناور که اقدام به قاچاق سوخت از اسکله تبان می کردند.

به گزارش تسنیم، وی با اشاره به دستگیری 6 نفر به همین دلیل خاطرنشان کرد: در بازرسی از این شناورهای متخلف بیش از 500 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شد. شرکت پخش و پخش فرآورده های نفتی واگذار شد. و به چرخه توزیع قانونی بازگشت.

رئیس دیوان عالی هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: برای متهمان دستگیر شده پرونده ای با عنوان قاچاق سازمان یافته سوخت تشکیل و در سیر مراحل قضایی قرار دارد. او با قاطعیت به یافتن سوخت ادامه خواهد داد و لحظه ای در انجام آن تردید نخواهد کرد. برای حفظ سرمایه ملی

وی همچنین با بیان اینکه عاملان قاچاق سازمان یافته سوخت علاوه بر جزای نقدی و حبس به ضبط اموال ناشی از ارتکاب جرم محکوم می شوند، گفت: بر اساس اعمال ماده 20 قانون مبارزه با قاچاق کالا، وسایل نقلیه. و قایق ها کسانی که در امر قاچاق دست دارند نیز سود خواهند برد. دولت ثبت خواهد شد.

۲۹۲۱۸

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=395284

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.