افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 13 October , 2024
1

بررسی استانداردهای صنعت برق به حل تعارض کمک خواهد کرد.

  • کد خبر : 395263
بررسی استانداردهای صنعت برق به حل تعارض کمک خواهد کرد.

به گزارش بازار وزارت نیرو، «مرتضی بخشایش» در مراسم بزرگداشت روز جهانی صنعت برق و انرژی در پژوهشکده نیرو با موضوع مفهوم رقابت پذیری در عرضه کالا و خدمات افزود: مفهوم رقابت پذیری در حال حاضر توسعه یافته است و اساس کارایی و بهره وری است. وی در خصوص انتشار گزارش سالانه رقابت پذیری کشورها […]

به گزارش بازار وزارت نیرو، «مرتضی بخشایش» در مراسم بزرگداشت روز جهانی صنعت برق و انرژی در پژوهشکده نیرو با موضوع مفهوم رقابت پذیری در عرضه کالا و خدمات افزود: مفهوم رقابت پذیری در حال حاضر توسعه یافته است و اساس کارایی و بهره وری است.

وی در خصوص انتشار گزارش سالانه رقابت پذیری کشورها توسط بانک جهانی گفت: وضعیت و جایگاه کشورها بر اساس یک سری شاخص های تعریف شده در نظر گرفته شده است که یکی از آنها مربوط به حوزه برق و کیفیت است تامین برق

این مقام مسئول با بیان اینکه در اسناد قبلی وزارت نیرو به موضوع استاندارد توجه ویژه ای شده است، خاطرنشان کرد: در ارائه خدمات آب، برق و فاضلاب، تحقق خدمات در سطح ملی و بین المللی است. . بر استانداردها و شاخص ها تاکید شده است.

مدیرکل دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت نیرو گفت: در منظر حوزه برق و انرژی، پایداری و کیفیت مناسب در استاندارد جهانی مورد تاکید قرار گرفته است.

بخشایش با بیان اینکه عضویت وزیر نیرو در شورای عالی استاندارد فرصتی متفاوت و نشان از اهمیت جایگاه خدمات آب و برق در کشور است، تعامل خوب وزارت نیرو با دولت ملی را برشمرد. نیرو بر ساماندهی استانداردها و ایجاد جایگاه نظارتی و راهبری در حوزه استاندارد تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: با کمک شرکت‌های مادر تخصصی توانیر، نیرو حرارتی، ستبا و پژوهشگاه نیرو، ریشه‌های عدم تعادل الکتریکی شناسایی و تصویر نسبتاً کاملی در اختیار ما قرار گرفته است که این موضوع مربوط به یکی دیگر از موضوعات موثر در رفع عدم تعادل است. جدا از تولید و مصرف

این مقام وزارت نیرو بر استانداردسازی تجهیزات الکتریکی تاکید کرد و گفت: الگوی مصرف صحیح یکی از سرفصل های اصلی استانداردها است و بر این اساس نیازمند استانداردی مشخص برای ارتباط با مردم هستیم.

بخشایش با بیان اینکه اقدامات پیشران برای رفع عدم تعادل برق با سازمان ملی بهره وری ایران برنامه ریزی شده است، ادامه داد: بهسازی و تجهیز لوازم برقی، اعمال استانداردها و به روز رسانی استانداردهای مصوب در حوزه تولیدکنندگان مانند آب است. یخچال نیاز به کار زیادی دارد.

وی با تاکید بر لزوم بازنگری استانداردها در صنعت برق گفت: بازنگری در استانداردهای صنعت برق تاثیر بسزایی بر مصرف کننده دارد و تا حدودی نابرابری را بهبود می بخشد، لذا تقویت استانداردها در حوزه مدیریت ضروری است. و خدمات و پاسخگویی در صنعت آب.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=395263

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.