افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 13 October , 2024
0

با وجود اختلاف نظر، آب هیچ مشتری در تهران قطع نشد

  • کد خبر : 395253
با وجود اختلاف نظر، آب هیچ مشتری در تهران قطع نشد

به گزارش بازار شرکت آب و فاضلاب استان تهران، «محسن اردکانی» امروز (یکشنبه) در مراسم معرفی و اظهارات معاون منابع انسانی و تحقیقات این شرکت، درباره فراز و نشیب هایی که این شرکت طی کرده است. در دوره مدیریت جدید از بهمن ماه 1401. وی افزود: با وجود همه تنش ها و بحران های آبی […]

به گزارش بازار شرکت آب و فاضلاب استان تهران، «محسن اردکانی» امروز (یکشنبه) در مراسم معرفی و اظهارات معاون منابع انسانی و تحقیقات این شرکت، درباره فراز و نشیب هایی که این شرکت طی کرده است. در دوره مدیریت جدید از بهمن ماه 1401. وی افزود: با وجود همه تنش ها و بحران های آبی در استان تهران توانستیم آبرسانی پایدار استان را تامین کنیم و مفتخریم که هیچ آب مشترکی قطع نشده است.

وی خاطرنشان کرد: در حالی که پیش‌بینی‌ها حاکی از تداوم خشکسالی، کاهش بارندگی و کاهش منابع آب زیرزمینی و همچنین ناپایداری منابع آب سطحی است، اما در این شرایط باید با مدیریت و تجربه مناسب و با عزم و تلاش کل بدنه این کمبود برطرف شود شرکت آب و فاضلاب استان تهران را درست کنیم.

مدیرکل آبفای استان تهران ادامه داد: خشکسالی ذاتی استان تهران است و حتی اگر در برخی سال ها میانگین بارندگی در این استان افزایش یابد، به دلیل مصرف زیاد آب، همواره عدم تعادل بین منابع و مصرف وجود دارد.

اردکانی با بیان اینکه مدیران و کارکنان شرکت های آب و فاضلاب باید همیشه خود را در شرایط عدم تعادل در منابع و مصرف آب تصور کنند، تصریح کرد: اگر روزی فکر کنند که فاجعه ای رخ داده و سال استراحت شرکت های آب و فاضلاب، آب سریع است. ما فوراً آسیب خواهیم دید. زیرا خشکسالی ادامه دارد و از یک سو منابع و مصرف نامتعادل است.

آخرین وضعیت پروژه رینگ آب تهران

وی با اشاره به اهمیت طرح‌ها و اجرای طرح‌های مدیریت تنش آبی خاطرنشان کرد: در بخش عملیات اجرایی پروژه رینگ آب تهران که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، امسال در بخش‌های غربی، شرقی و جنوبی تکمیل می‌شود. اما مطالعات ضلع شمالی در حال حاضر آغاز شده و در سال آینده اجرا می شود که با توجه به بافت زمین و جاده های پرتردد سختی های خاص خود را دارد.

مدیرکل آبفای استان تهران افزود: از دیگر پروژه هایی که از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید پیگیری شود می توان به فاز دوم تصفیه خانه پنجم تهران، احداث مخازن، ارتقاء ایستگاه های پمپاژ و اجرا اشاره کرد. از سیستم تله متری ضمن اینکه نباید از مسائل امنیتی و پدافند غیرعامل غافل شد.

اردکانی پروژه های مهم در حوزه فاضلاب از جمله واحدهای 7 و 8 تصفیه خانه فاضلاب جنوب، تصفیه خانه فاضلاب “خرگوش دره”، تصفیه خانه فاضلاب غرب و تصفیه خانه فاضلاب “شهر آفتاب”، قرچک و ورامین را برشمرد و گفت: این پروژه ها باید با پیگیری جدی مواجه شوند.

وی با اشاره به آغاز بهره برداری از پروژه 17 میلیارد تومانی آب و فاضلاب استان تهران در فروردین ماه امسال، ابراز امیدواری کرد: پروژه 20 میلیارد تومانی دیگر در حوزه آب و فاضلاب این استان راه اندازی شود. عملیات در پایان سال جاری

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=395253

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.