افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 13 October , 2024
0

اسرائیل در پاسخ به ایران با چه چالش هایی مواجه است؟

  • کد خبر : 395030
اسرائیل در پاسخ به ایران با چه چالش هایی مواجه است؟

اطلاع رسانی کند اخبار آنلاینپس از دومین حمله موشکی ایران، اسرائیل به دنبال ارائه گزینه‌هایی برای حمله است که فراتر از توانایی او برای کنترل واکنش‌های ایران است. بدیهی است که حمله اسرائیل به برنامه هسته‌ای ایران که یک تهدید وجودی محسوب می‌شود، در رسانه‌های این کشور برجسته شده و به عنوان گزینه احتمالی مطرح […]

اطلاع رسانی کند اخبار آنلاینپس از دومین حمله موشکی ایران، اسرائیل به دنبال ارائه گزینه‌هایی برای حمله است که فراتر از توانایی او برای کنترل واکنش‌های ایران است. بدیهی است که حمله اسرائیل به برنامه هسته‌ای ایران که یک تهدید وجودی محسوب می‌شود، در رسانه‌های این کشور برجسته شده و به عنوان گزینه احتمالی مطرح شده است.

موضوعی که پیشنهاد آن در داخل کشور نیز واکنش‌های شدیدی داشته و برخی کاربران در شبکه‌های اجتماعی این سوال را مطرح می‌کنند که آیا باید توان نظامی ایران را به سمت سلاح‌های هسته‌ای برسانند. موضوعی که علیرغم قداست شرعی آن از سوی مراجع عالیقدر کشورمان بیان و تاکید شده است.

نیروگاه اتمی بوشهر

اما این موضوع مانع از آن نشد که رسانه های اسرائیلی از حمله به تاسیسات هسته ای ایران به عنوان پاسخ احتمالی به ایران یاد کنند. شبکه 12 اسرائیل نیز روز یکشنبه اعلام کرد که اسرائیل تصمیم خود را در خصوص پاسخ به حمله موشکی ایران به تل آویو گرفته است، اما «مذاکرات درباره روش، هدف و بهترین زمان حمله همچنان در میان مقامات ارشد این کشور ادامه دارد». به گفته این رسانه، اهداف احتمالی این حمله برنامه ریزی شده می تواند شامل تاسیسات مهم نفت و گاز، نهاد ریاست جمهوری و مقر سپاه باشد.

اما اسرائیل در بمباران تاسیسات هسته ای ایران با چه چالش هایی مواجه است؟ خبر آنلاین در گزارشی با عنوان مناقشه ایران و اسرائیل و احتمالات آینده آنچالش های اسرائیل و امکانات پیش روی ارتش این رژیم را بررسی کرده است.

متن کامل این گزارش را در لینک زیر بخوانید:

مناقشه ایران و اسرائیل و احتمالات پیش رو / آیا واشنگتن جلوی جنگ طلبی تل آویو را می گیرد؟

311213

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=395030

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.