افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 13 October , 2024
1

مدیرانی که به دنبال محدود کردن فعالیت تجار اقتصادی هستند باید حذف شوند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 395005
مدیرانی که به دنبال محدود کردن فعالیت تجار اقتصادی هستند باید حذف شوند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام حمزه خلیلی ظهر یکشنبه در جلسه شورای اقتصاد مقاومتی استان گلستان اظهار داشت: موضوع پرداخت مطالبات کشاورزان با وجود موانع اقتصادی در دستور کار دولت قرار گرفته و 500 نفر میلیارد دلار تخصیص داده شده است. ریال اعتبار برای پرداخت مطالبات گندم کاران اختصاص یافته است. وی حل مشکلات […]

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام حمزه خلیلی ظهر یکشنبه در جلسه شورای اقتصاد مقاومتی استان گلستان اظهار داشت: موضوع پرداخت مطالبات کشاورزان با وجود موانع اقتصادی در دستور کار دولت قرار گرفته و 500 نفر میلیارد دلار تخصیص داده شده است. ریال اعتبار برای پرداخت مطالبات گندم کاران اختصاص یافته است.

وی حل مشکلات اقتصادی را محور فعالیت های دولت و قوه قضائیه دانست و افزود: دستورالعمل دولت لحن اقتصادی دارد و بر اساس اولویت بندی به مسائل و مشکلات حوزه اقتصادی خواهیم پرداخت.

معاون اول قوه قضائیه از دیگر مشکلات مبرم حوزه اقتصادی را قوانین، بخشنامه ها و دستورالعمل های سرزده دانست و تصریح کرد: نباید بدون کار کارشناسی و بدون شناخت عمیق بخشنامه آزاردهنده و آزاردهنده برای بخش تولیدی تدوین شود. وضعیت و وضعیتی که ما در حال بررسی آن هستیم.

وی ادامه داد: وجود برخی مدیران مشکل دار از دیگر مشکلات حوزه اقتصادی است که به جای گره گشایی یا حل مشکل، با چالش بیشتری مواجه می شوند و باید این مدیران حذف شوند. در گلستان تمرکز مدیریت بر حل مشکلات و جلوگیری از راکد شدن آنهاست.

خلیلی تصریح کرد: مدیرانی که به دنبال محدودسازی فعالیت کارآفرینان و تولیدکنندگان اقتصادی هستند باید کنار گذاشته شوند و مدیران دست تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی را نبندند.

وی با اشاره به اینکه استان گلستان پتانسیل ها و قابلیت های زیادی دارد، گفت: سرمایه گذاری در استان باید بر اساس اولویت ها و نیازهای استان انجام شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=395005

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.