افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
1

جدیدترین مدل های بلوز بافتنی زنانه / زیباترین دختر شهر در این روز سرد باشید

  • کد خبر : 394876
جدیدترین مدل های بلوز بافتنی زنانه / زیباترین دختر شهر در این روز سرد باشید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- درآوردن لباس گرم در هوای سرد بسیار سرگرم کننده است، مخصوصا برای کسانی که سرما را دوست دارند و دوست دارند در فصل سرد لباس گرم بپوشند. بلوز بافتنی، هودی، کت، کاپشن، بارانی، کت و غیره. آنها از جمله انواع لباس های بیرونی هستند که […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- درآوردن لباس گرم در هوای سرد بسیار سرگرم کننده است، مخصوصا برای کسانی که سرما را دوست دارند و دوست دارند در فصل سرد لباس گرم بپوشند. بلوز بافتنی، هودی، کت، کاپشن، بارانی، کت و غیره. آنها از جمله انواع لباس های بیرونی هستند که اکثر خانم ها حداقل مقداری را در کمد خود دارند.

بلوزهای بافتنی در رنگ‌ها، طرح‌ها و مدل‌های مختلف بسیار پرطرفدار هستند و اکثر خانم‌ها هر سال می‌خواهند تعدادشان را افزایش دهند، هر چقدر هم که بلوز بافتنی داشته باشند. در این مقاله در مورد جدیدترین مدل پارچه های زنانه و دخترانه صحبت می کنیم. تا انتها با ما همراه باشید.

الگوی بافت بیشتر زنانه است. بافت های خارجی

بافت های سایز بزرگ چند سالی است که در بین دختران جوان بسیار محبوب شده اند و باید بگوییم که اگر به درستی مدل شوند، ظاهر شما را بسیار زیبا و چشمگیر می کنند.

به نظر می رسد بافت های خارجی با طرح های راه راه بیشتر از بقیه شیک هستند و اگر از بافت های خارجی در رنگ های کرم، نسکافه ای و مشکی استفاده می کنید، به راحتی می توانید آن ها را با وسایل دیگر ترکیب کنید.

در مورد پارچه های سایز بزرگ هم بگوییم کسانی که جثه درشت دارند یا کوتاه قد هستند از استفاده از این نوع پارچه ها خودداری کنند.

بافتنی-ژاکت-12

بافتنی-ژاکت-5

بافتنی-ژاکت-13

بافتنی-ژاکت-6

الگوی بافت بیشتر زنانه است. بلوز با بافت ضخیم.

یکی دیگر از طرح های پارچه برای خانم ها که ظاهر زیبایی دارد و بیشتر برای افراد لاغر مناسب است، بلوزهای بافت ضخیم است. این بلوزهای بافتنی بیشتر با یقه بلند یا یقه گرد در بازار موجود هستند و شما می توانید با توجه به اندام خود بهترین و مناسب ترین رنگ و طرح را از بین پارچه های مد روز انتخاب کنید.

بافتنی-ژاکت-14

بافتنی-ژاکت-1

الگوی بافت بیشتر زنانه است. بلوز یقه اسکی

پلیورهای بافتنی یقه اسکی سالهاست که یکی از محبوب ترین انواع بلوزهای بافتنی بوده و امروزه نیز مورد تقاضا هستند. یکی از انواع بلوزهای بافتنی خارج از کشور که قبلا در مورد آن صحبت کردیم، بلوزهایی با یقه اسکی هستند که جذابیت خاصی دارند. بسیاری از بلوزهای با بافت ظریف یقه اسکی نیز دارند و برای بارانی، کاپشن، مانتو و بادگیر بسیار مناسب هستند.

بافتنی-ژاکت-17

بافتنی-ژاکت-16

بافتنی-ژاکت-15

بافتنی-ژاکت-9

الگوی بافت بیشتر زنانه است. بلوز بافتنی جلوباز

بلوزهای بافت باز (کت) نوع دیگری از پارچه های شیک زنانه هستند که می توانند به عنوان تاپ استفاده شوند. این مدل از پارچه های زنانه را می توان با پارچه ریز یا پارچه ضخیم درست کرد و استایل پاییزی و زمستانی زیبایی ایجاد کرد.

بلوزهای جلو در دو طرح بدون دکمه و دکمه دار تولید می شوند که می توانید به دلخواه آنها را انتخاب کنید.

بافتنی-ژاکت-2

بافتنی-ژاکت-11

بافتنی-ژاکت-3

بافتنی-ژاکت-4

اگر به ظاهر و زیبایی خود اهمیت می دهید، لطفا صفحه مد ما را با مطالب متنوع دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=394876

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.