افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
6

کروم در حال افزودن میانبرهایی برای جستجوی آسان برگه‌ها، نشانک‌ها و تاریخچه از نوار آدرس است

  • کد خبر : 3948
کروم در حال افزودن میانبرهایی برای جستجوی آسان برگه‌ها، نشانک‌ها و تاریخچه از نوار آدرس است

گوگل با میانبرهای جدید جستجوی برگه ها، نشانک ها و تاریخچه را از نوار آدرس برای کاربران آسان تر می کند. اکنون می توانید برای شروع جستجوی وب سایت ها، @tabs، @bookmarks، یا @history را تایپ کنید. جستجوی برگه ها احتمالاً ساده ترین ویژگی موجود در این مجموعه است. کروم در حال حاضر جستجوی برگه […]


گوگل با میانبرهای جدید جستجوی برگه ها، نشانک ها و تاریخچه را از نوار آدرس برای کاربران آسان تر می کند. اکنون می توانید برای شروع جستجوی وب سایت ها، @tabs، @bookmarks، یا @history را تایپ کنید.

جستجوی برگه ها احتمالاً ساده ترین ویژگی موجود در این مجموعه است. کروم در حال حاضر جستجوی برگه را ارائه می دهد، اما باید روی نماد فلش پایین کلیک کنید تا نوار جستجو باز شود یا کلیدهای میانبر Shift + Cmd (Ctrl) + A را به خاطر بسپارید. ذکر @tab و جستجوی سریع یک برگه باز از داخل نوار آدرس کار را آسان‌تر می‌کند.

اعتبار تصویر: گوگل

اگر می‌خواهید یک برگه تکراری باز کنید، نوار آدرس نشان می‌دهد که قبلاً آن برگه را باز کرده‌اید و می‌توانید با کلیک کردن روی گزینه «Switch to this tab» به آن بروید.

تب کروم را در نوار آدرس باز کنید

اعتبار تصویر: TechCrunch

برای جستجوی نشانک ها، باید مدیر نشانک را از طریق منوی نشانک باز کنید. میانبر @bookmark جدید به شما امکان می دهد در میان میانبرها جستجو کنید. همچنین می توانید از میانبر جدید @history به روشی مشابه استفاده کنید.

اعتبار تصویر: گوگل

برخی از مرورگرهای نسل جدید مانند Arc و SigmaOS کاربران را تشویق می‌کنند تا هر تعداد تب در پس‌زمینه باز شوند. سپس کاربران می توانند از طریق نوار جستجو یا میانبرهای صفحه کلید به سرعت به این برگه ها دسترسی پیدا کنند. کروم از طریق این میانبرهای جدید دسترسی مشابهی به برگه‌ها، نشانک‌ها و تاریخچه ارائه می‌دهد.

کروم در حال افزودن میانبرهایی برای جستجوی آسان برگه‌ها، نشانک‌ها و تاریخچه از نوار آدرس توسط ایوان مهتا است که در ابتدا در TechCrunch منتشر شده بود.



منبع

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=3948

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.