افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
1

صدیقی و پسران; پرونده باغ «هلوها از گلویت پریدند» به کجا ختم شد؟

  • کد خبر : 394573
صدیقی و پسران; پرونده باغ «هلوها از گلویت پریدند» به کجا ختم شد؟

حق سیاست صدیقی و پسران; پرونده باغ «هلوها از گلویت پریدند» به کجا ختم شد؟ بعد از ماجرای باغ ازگل که در پروسه ای عجیب و چند مرحله ای از ملک امام خمینی هزا علیمه امام خمینی(ره) خارج شد و به مالکیت آقای کاظم صدیقی -حزه و جمعه خطیب تهران- و پسرانش درآمد. ، از […]










بعد از ماجرای باغ ازگل که در پروسه ای عجیب و چند مرحله ای از ملک امام خمینی هزا علیمه امام خمینی(ره) خارج شد و به مالکیت آقای کاظم صدیقی -حزه و جمعه خطیب تهران- و پسرانش درآمد. ، از خود ایشان انتظار می رفت که به جایگاه امام جمعه و همچنین افکار عمومی احترام بگذارد تا زمانی که پرونده افشا شده باید داوطلبانه از امامت جمعه چشم پوشی کند.









به گزارش Intiter به گزارش عصر ایران، پس از ماجرای باغ ازگل که در پروسه ای عجیب و چند مرحله ای از دارایی امام خمینی حوزه علیمه خارج شد و به مالکیت آقای کاظم صدیقی رئیس حوزه و جمعه درآمد. انتظار می رفت خطیب تهرانی و فرزندانش با احترام به وضعیت نماز جمعه و افکار عمومی تا پایان رسیدگی به پرونده افشا شده، داوطلبانه از امامت جمعه استعفا دهند.

اما ایشان این کار را نکرد و به همین دلیل هر وقت امام جمعه می آید و خطبه می کند و تیتر می زند، مردم به یاد قضیه باغ ازگل می افتند و می پرسند که آخر این پرونده 1000 میلیاردی چه شد؟

صدیقی دیروز خطبه ای ایراد کرد و از همه در گفت جز جواب این سوال عمومی!

نگفتید پرونده شما در قوه قضائیه در چه مرحله ای است؟ و حتی نگفت فردی که به گفته خود صدیقی امضای خود را در اسناد تاسیس موسسه جعل کرده تا باغ نام او را جاعل کند کجاست و شکایت به کجا رسیده است؟ او حتی نگفته است در این میان فرزندانش که حتی ادعای جعل امضا هم نکردند، اما ناگهان صاحب یک باغ میلیاردی به روش «گلو پریدن هلو» شدند، کجا هستند؟ و خیلی چیزهای دیگر که گویا مردم نمی دانند و کافی است توسط حاج آقا به تقوای الهی دعوت شوند!

ما هم نخواستیم به این موضوع بپردازیم، اما چه کنیم که صدیقی هر وقت خطبه می خواند، گرمای باغ زنده شود؟ امکان ندارد پرونده ای به این بزرگی جلوی چشم مردم باز شود و بعد هیچ چیز بیهوده!

اغراق نیست!





Intiter را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید







تمامی اخبار این صندوق پستی به صورت خودکار توسط پلتفرم پلیکان در این سایت قرار می گیرد و سایت Intiter مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=394573

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.