افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 13 October , 2024
0

فقط افراد باهوش می توانند این معما را در 7 ثانیه حل کنند + بازی!

  • کد خبر : 394526
فقط افراد باهوش می توانند این معما را در 7 ثانیه حل کنند + بازی!

به گزارش مانیبان؛ بهتر است ابتدا به خوبی به تصویر نگاه کنید، نه اینکه فوراً بین گزینه هایی که دارید تصمیم بگیرید. این نوع تست های هوش طرز تفکر و دیدگاه شما را نسبت به دنیا آشکار می کند! هدف از این بازی مغزی، توسعه مهارت های حل مسئله و استدلال منطقی شماست! در این […]


به گزارش مانیبان؛ بهتر است ابتدا به خوبی به تصویر نگاه کنید، نه اینکه فوراً بین گزینه هایی که دارید تصمیم بگیرید. این نوع تست های هوش طرز تفکر و دیدگاه شما را نسبت به دنیا آشکار می کند! هدف از این بازی مغزی، توسعه مهارت های حل مسئله و استدلال منطقی شماست! در این تصویر طنابی را می بینید که دور یک موز پیچیده شده و به سمت یک تخته چوبی کشیده شده و چهار طناب دیگر به ترتیب شماره گذاری شده اند.

به گفته جگران جاش که این بازی ذهنی را اختراع کرده است، پاسخ آنقدرها هم که فکر می کنید ساده نیست. بسیاری از مردم بر این باورند که موضوع سوم پاسخ صحیح است. اگر رشته سوم پاسخ شما بود، مغز شما به کل تصویر نگاه نمی کرد، بلکه از میانبرها استفاده می کرد و برخی از قسمت ها را رد می کرد تا اطلاعات را سریعتر پردازش کند. در سال 2011، محققان دانشگاه گلاسکو کشف کردند که چه زمانی یک تصویر نامشخص است. برای چشم، ذهن آنچه را که قرار است ببیند پیش بینی می کند و جاهای خالی را پر می کند. از آنجایی که ما در دنیای سه بعدی زندگی می کنیم، این بازی های فکری می توانند به راحتی مغز را فریب دهند زیرا هیچ سرنخی مانند عمق، سایه، نور و موقعیت وجود ندارد. وجود دارد تا به تفسیر آنچه می بینیم کمک کند. یک مطالعه در سال 2021 نشان داد که فشاری که با انجام این بازی‌های ذهنی بر مغز وارد می‌شود، یک استرس مثبت است و تأثیر مفیدی بر دامنه توجه دارد. این مطالعه همچنین نشان داد: «این بازی‌ها مهارت‌هایی مانند توجه، تمرکز و حل مسئله را با فعال کردنشان بهبود می‌بخشند. لوب فرونتال مغز را بهبود می بخشد.” مطالعات دیگر نشان داده اند که بازی های مغزی نقش مهمی در کمک به حافظه، توجه و همچنین بهبود مهارت های حل مسئله، جلوگیری از زوال عقل و افزایش چابکی ذهنی یا توانایی پردازش سریع اطلاعات دارند. انواع بازی ها زمانی عالی هستند که می خواهید عملکرد مغز خود را افزایش دهید و می توانند به توسعه مهارت های استدلال بصری و فضایی کمک کنند که نخ دوم به میوه منتهی می شود!

تست 1

به گفته پاتریک کاوانا، عصب شناس، طبق گفته مؤسسه ملی بهداشت ایالات متحده، این پازل ها می توانند برای بهبود عملکرد قشر پیشانی مغز، که نقش مهمی در توانایی های شناختی مانند تفکر، تصمیم گیری، تمرکز و حل مسئله ایفا می کند، استفاده شوند. در کالج دارتموث، در سال 2020 گفت: “این مهم است که بفهمیم ما واقعیت را نمی بینیم، بلکه آنچه را که مغزمان می خواهد را می بینیم.”


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=394526

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.