افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 13 October , 2024
0

ما نمی خواهیم جنگ را گسترش دهیم، اما به هر تجاوزی با قدرت پاسخ می دهیم – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 394520
ما نمی خواهیم جنگ را گسترش دهیم، اما به هر تجاوزی با قدرت پاسخ می دهیم – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمدباقر قالیباف» رئیس شورای اسلامی شهر در گفتگو با شبکه المیادین به بیان دیدگاه کشورمان در خصوص حوادث منطقه پرداخت. رئیس شورای اسلامی در این گفت و گو اعلام کرد: من خلبان هواپیمایی بودم که با آن به لبنان آمده بودم. حضور در لبنان و در میان مردم لبنان خوشحالم. از […]

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمدباقر قالیباف» رئیس شورای اسلامی شهر در گفتگو با شبکه المیادین به بیان دیدگاه کشورمان در خصوص حوادث منطقه پرداخت.

رئیس شورای اسلامی در این گفت و گو اعلام کرد: من خلبان هواپیمایی بودم که با آن به لبنان آمده بودم. حضور در لبنان و در میان مردم لبنان خوشحالم. از مناطق آسیب دیده بازدید کردیم.

قالیباف ادامه داد: می خواستیم بگوییم از حضرت آیت الله خامنه ای که علی رغم تهدیدات دشمن، نماز جمعه را اقامه کردند، الگو می گیریم. ما از دشمن نمی ترسیم و این مأموریت را مطابق قوانین بین المللی انجام می دهیم. ما برای هیچ چیز اینجا نمی آییم. بقیه ما نداریم

وی افزود: بارها تکرار کرده‌ایم که نمی‌خواهیم و نمی‌خواهیم جنگ را گسترش دهیم، اما بی‌تردید هر حمله‌ای به کشورمان را با قدرت و به نحو مقتضی پاسخ خواهیم داد. ما قبلاً آن را به وضوح نشان داده ایم. امیدوارم این درس عبرتی برای افراد متنفر باشد.

قالیباف ادامه داد: ما معنای واکنش در قالب «ضوابط و چارچوب» را درک نمی کنیم و هیچ حمله ای به کشورمان را بی پاسخ نمی گذاریم. پاسخ ما در «قول صادقانه 2» نظامی بود، بنابراین فقط مواضع نظامی، اطلاعاتی و امنیتی در «اسرائیل» را هدف قرار دادیم.

اضافه شد: شایعاتی درباره سردار قاآنی آنها اخبار جعلی هستند که با اهداف مغرضانه منتشر می شوند. حالا سردار قاآنی او خوب است و به انجام ماموریت های خودش ادامه می دهد.

قالیباف گفت: بارها گفته ایم که از آسمان و زمین کشورهای همسایه برای حمله به کشورمان استفاده نشود. اگر چنین اتفاقی بیفتد، واکنش ما روشن و طبیعی خواهد بود و قطعاً از هر کجا که به ایران حمله شود، واکنش نشان خواهیم داد.

وی افزود: ما اطمینان داریم که همسایگان خاورمیانه ای ما به این موضوع احترام خواهند گذاشت. آنها قبلاً به این امر پایبند بوده اند. ما با همه کشورهای منطقه روابط مسالمت آمیز داریم. در ایران در این مورد اتفاق نظر وجود دارد و این اجماع در واکنش های ما خود را نشان داده است.

قالیباف ادامه داد: برای حمایت و کمک به ملت‌های لبنان و فلسطین اتفاق نظر داریم. ملت ما و کل امت اسلامی از ملت‌های لبنان و فلسطین حمایت مادی و معنوی می‌کنند. طبیعی است که در بازسازی زیرساخت ها و مناطق آسیب دیده مشارکت داشته باشیم. ما و کشورهای اسلامی از آن حمایت خواهیم کرد.

وی افزود: وحدتی که امروز در کشور ما و همچنین در امت اسلامی وجود دارد با زور به دست آمده است. بدون شک مقاومت مهمتر از همیشه است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=394520

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.