افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 13 October , 2024
0

موکب ویژه بانوان «مهربانو» در حرم بانوی کرمت – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 394512
موکب ویژه بانوان «مهربانو» در حرم بانوی کرمت – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با ایام شهادت بانو کرامت موکب ویژه بانوان و دختران در جوادالائمه(ع) جنب دروازه 24 برگزار می شود. موکب مهربانو به همت معاونت فرهنگی خواهران و با حضور خادمین اقشار مختلف مردم از 31 تا 24 مهرماه به سرپرستی بانوان و دختران زائر از آستان مقدس بانوی کرامت برگزار می […]

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با ایام شهادت بانو کرامت موکب ویژه بانوان و دختران در جوادالائمه(ع) جنب دروازه 24 برگزار می شود.

موکب مهربانو به همت معاونت فرهنگی خواهران و با حضور خادمین اقشار مختلف مردم از 31 تا 24 مهرماه به سرپرستی بانوان و دختران زائر از آستان مقدس بانوی کرامت برگزار می شود. رواق های این بخش

این موکب ویژه خواهران در هر سنی است و بانوان و دختران زائر و اطراف می توانند تا 3 مهرماه از ساعت 16 الی 22 از خدمات این موکب استفاده کنند.

موکب مهربانو شامل غرفه های ریحانه مقاومت، زیر گنبد طلا، سیانه، نادر زهی، کیمیای سعادت، نذر خمیت و تبرک خانه است و در این موکب برنامه ها و محافل فرهنگی و آموزشی متنوعی برای بانوان و دختران برگزار می شود. محور مقاومت و مردم مظلوم غزه، فلسطین، لبنان و یمن یکی از اهداف ایجاد این موکب هستند.

آشنایی با ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س)، علل هجرت و تبیین اهداف هجرت تاریخی بانوی کرامت به ایران، نقش هجرت بانوی کرامت به قم و پیروزی انقلاب اسلامی و نقش آن در شکل گیری نهضت و محور مقاومت، آینده محور مقاومت، ولایت بانوی کرامت و رسالت زنان امروز در مسیر ولایت، پیروی از بانوی کرامت الگو و رسالت دختران به عنوان مربیان نسل آینده و تربیت منتظران و زمینه ساز ظهور از دیگر اهداف این راهپیمایی است.

این راهپیمایی با محوریت سبک زندگی اسلامی، حجاب و عفاف، سواد رسانه ای و آگاهی بخشی نیز شامل برنامه هایی برای نوجوانان و دختران خواهد بود.

همچنین این موکب کمک های نقدی و غیر نقدی زنان و دختران را تحت عنوان نذر خدمت در حمایت از مردم غزه، لبنان و یمن جمع آوری می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=394512

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.