افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 12 October , 2024
0

دستور پزشکان برای برقراری مستمری برای خانواده قربانی حادثه معدن طبس – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 394493
دستور پزشکان برای برقراری مستمری برای خانواده قربانی حادثه معدن طبس – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

اطلاع رسانی کند خبرگزاری بیشترزهرا بهروز آذر شب شنبه 30 مهر 1403 در شبکه ایکس با اشاره به دیدارش با خانواده اش. مردگان معدن طبس تصریح کرد: به نمایندگی از ریاست محترم جمهوری و دولت به دیدار خانواده های داغدار حادثه دلخراش معدن طبس در شهرستان های کاشمر، بردسکن رفتم و در عین حال پیام […]

اطلاع رسانی کند خبرگزاری بیشترزهرا بهروز آذر شب شنبه 30 مهر 1403 در شبکه ایکس با اشاره به دیدارش با خانواده اش. مردگان معدن طبس تصریح کرد: به نمایندگی از ریاست محترم جمهوری و دولت به دیدار خانواده های داغدار حادثه دلخراش معدن طبس در شهرستان های کاشمر، بردسکن رفتم و در عین حال پیام های تسلیت، سلام و احترام ایشان را ابلاغ کردم. همبستگی عمیق با همه مردم ایران که در این غم و اندوه شریک بودند، همه دل ما با خانواده های عزیز است.

وی ادامه داد: همه تلاش می کنیم تا رنج بیشتر بر آلام خانواده ها اضافه نشود، به همت وزیر کار به زودی احکام بازنشستگی برای کاهش بخشی از دغدغه های اقتصادی برقرار می شود و همانطور که رئیس جمهور تاکید کردند، وزارت راه همچنان به تامین مسکن خانواده ها ادامه می دهد مصیبت زده حادثه معدن طبس مسکن ندارد.

معاون رئیس جمهور افزود: با هم تلاش می کنیم تا خانواده های معدن طبس این روزهای سخت را با شجاعت بیشتری تحمل کنند. وزارت صنعت برخی از لوازم خانگی را تامین خواهد کرد و یک سیستم مشاوره و کمک ایجاد خواهد شد. هلال احمر در توزیع شفاف و عادلانه کمک‌ها مشارکت دارد.»

دستور رئیس جمهور برای برقراری مستمری و تامین مسکن خانواده های جانباختگان حادثه معدن طبس

دستور رئیس جمهور برای برقراری مستمری و تامین مسکن خانواده های جانباختگان حادثه معدن طبس

انفجار ناشی از نشت گاز در معدن زغال سنگ.madengo» طبس حوالی ساعت 21 روز شنبه 31 شهریور 1403 رخ داد و 2 بلوک B و C از معدن تحت تأثیر قرار گرفت که بر اساس آخرین آمار رسمی 65 نفر از معدن. معدنچیان زندانی شدند.

عملیات امداد برای از بین بردن معدنچیان گرفتاران در معدن تا صبح روز چهارشنبه 13 اسفند 1403 ادامه دادند و در مجموع 49 جسد پیدا شد. متوفی او از تونل های معدن بیرون آمد.

همچنین در این حادثه 16 نفر مجروح و سه نفر نیز دچار مرگ مغزی شدند. مردگان به 52 نفر افزایش یافت که تعدادی از آنها خراسان رضوی بودند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=394493

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.