افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 12 October , 2024
0

گزارش گروه ETC نگهداری 3 آلتکوین را پیشنهاد می کند

  • کد خبر : 394452
گزارش گروه ETC نگهداری 3 آلتکوین را پیشنهاد می کند

گروه ETC در آخرین گزارش خود به سرمایه گذاران توصیه کرده است که اتریوم (ETH)، Solana (SOL) و Aptos (APT) را به دلیل اهمیت استراتژیک آنها در طول نوسانات بازار، در فضای لایه بلاک چین 1 نگه دارند. به گزارش اسمارتک نیوز، در گزارشی (گزارش دهید) منتشر شده در 8 اکتبر (17 مهر)، گروه ETC […]

گروه ETC در آخرین گزارش خود به سرمایه گذاران توصیه کرده است که اتریوم (ETH)، Solana (SOL) و Aptos (APT) را به دلیل اهمیت استراتژیک آنها در طول نوسانات بازار، در فضای لایه بلاک چین 1 نگه دارند.

به گزارش اسمارتک نیوز، در گزارشی (گزارش دهید) منتشر شده در 8 اکتبر (17 مهر)، گروه ETC با بررسی شرایط اخیر بازار و عملکرد بلندمدت این دارایی ها، بر اهمیت ارزیابی دقیق این عوامل تاکید کرد.

اتریوم (ETH) و چالش های آن

بر اساس این گزارش، عملکرد ضعیف اتریوم در سه ماهه سوم سال تحت تاثیر سه عامل اصلی قرار گرفته است. مهمترین آنها آپدیت Dencun بود که منجر به کاهش قابل توجه هزینه کارمزد تراکنش ها شد و شاید کارایی شبکه های لایه 2 را افزایش داد.

این تغییرات باعث کاهش فعالیت در شبکه اصلی اتریوم و در نتیجه کاهش احساسات مثبت کاربران نسبت به این شبکه شد.

همچنین سقوط بازار در اوایل آگوست به دلیل پایان معاملات ین ژاپن منجر به کاهش اهرم در بازار شد و اتریوم یکی از آسیب پذیرترین دارایی ها بود.

علاوه بر این، عملکرد ضعیف ETF های نقطه ای اتریوم نیز به کاهش عملکرد در این سه ماهه کمک کرده است. بر اساس داده‌های Farside Investors، ETF‌های نقدی اتریوم از زمان معرفی، جریان خالص منفی ۵۴۶ میلیون دلاری را ثبت کرده‌اند.

با وجود این چالش ها، تجزیه و تحلیل گروه ETC نشان داد که اتریوم نسبت به سال گذشته مقاومت خوبی از خود نشان داده است. این ارز دیجیتال شاخص عملکرد 101 را در مقابل 128 سولانا و 78 آپتوس حفظ کرده است.

در این گزارش، تسلط شبکه ها با استفاده از شاخص جامع تسلط شبکه (CNDI) محاسبه شده است که شامل معیارهایی مانند شاخص بهره وری استفاده از شبکه (NUE) و شاخص تراکم اقتصادی (EDI) است. بر اساس این یافته ها، اتریوم با 45 درصد سهم بازار ادامه دارد غالب ترین شبکه باقی مانده است

پس از آن سولانا با 35 درصد و آپتوس با 20 درصد در رتبه های بعدی قرار دارند. این گزارش دلیل رهبری طولانی مدت اتریوم را توضیح می دهد اکوسیستم قوی آن و تعامل پایدار با کاربر منتسب عواملی که موقعیت بلندمدت آن را با وجود رقابت فزاینده تقویت کرده است.

رشد چشمگیر سولانا و آپتوس

بر اساس این گزارش، سولانا توانایی پایداری در جذب کاربران و توسعه دهندگان از خود نشان داده است. این بر اساس رشد Bridged Net Flow است که در سه ماهه سوم به یک میلیارد دلار رسید. این باعث شده است که سولانا به عنوان یک دارایی جذاب برای سرمایه گذاران شناخته شود. زیرا احتمالاً در یک سناریوی بازار صعودی، رشد آن ادامه خواهد داشت.

با این حال، این گزارش خاطرنشان می کند که تسلط سولانا ممکن است در ماه های آینده با شتاب Aptos به چالش کشیده شود، که می تواند روند رشد سولانا را تحت تاثیر قرار دهد.

Aptos با وجود سهم نسبتاً کمی از بازار، به عنوان یک رقیب قدرتمند در فضای بلاک چین لایه 1 ظاهر شده است. فعالیت توسعه دهندگان آن 23 درصد بیشتر از میانگین سایر شبکه ها است. این شبکه توانسته در بخش بازی های بلاک چین و توانایی خود در این زمینه موفق عمل کند پردازش حجم بالایی از معاملات با هزینه کم برای نمایش دادن

با این حال، این گزارش خاطرنشان می کند که Aptos در پذیرش توسط توسعه دهندگان با چالش هایی روبرو است زیرا زبان برنامه نویسی را جابجا کنید این نسبتا جدید است و هنوز حمایت گسترده ای را به دست نیاورده است. از سوی دیگر، استفاده سولانا از زبان برنامه نویسی Rust با ابزارها و زیرساخت های پیشرفته تر همراه است و از این رو، این موضوع یک است برتری نسبی برای سولانا ایجاد کرده است

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-12 19:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=394452

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.