افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
1

احداث نیروگاه زیست توده در روستاهای خوزستان/تولید انرژی از چرخه پسماندهای گیاهی و حیوانی

  • کد خبر : 394449
احداث نیروگاه زیست توده در روستاهای خوزستان/تولید انرژی از چرخه پسماندهای گیاهی و حیوانی

به گزارش رکنا از خوزستان؛ داود میرشکار در گفت و گو با رسانه ها با اشاره به وجود دامداری های متعدد در روستاهای خوزستان گفت: احداث نیروگاه بیولوژیک در روستاهای استان به دلیل وجود مواد اولیه ضروری از جمله فضولات حیوانی و سبزیجات، می تواند به چرخه اقتصادی در روستاها کمک کند. وی از آمادگی […]

به گزارش رکنا از خوزستان؛ داود میرشکار در گفت و گو با رسانه ها با اشاره به وجود دامداری های متعدد در روستاهای خوزستان گفت: احداث نیروگاه بیولوژیک در روستاهای استان به دلیل وجود مواد اولیه ضروری از جمله فضولات حیوانی و سبزیجات، می تواند به چرخه اقتصادی در روستاها کمک کند.

وی از آمادگی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان برای پیگیری تامین مالی طرح های احداث نیروگاه های بیولوژیکی و انرژی خورشیدی در این استان خبر داد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان دامپروری را شغل خیل عظیمی از روستاییان این استان دانست و گفت: فضولات حیوانی که به عنوان منبع تهدید زیست محیطی در روستاها شناخته می شود به منبع درآمد و فرصت تبدیل می شود. با احداث نیروگاه بیولوژیک.

وی احداث نیروگاه بیولوژیک را اقدامی جدید دانست و افزود: احداث نیروگاه بیولوژیک در برخی استان های کشور در حال انجام است و با در نظر گرفتن توانمندی های خوزستان باید از این فرصت استفاده کرد. در استان .

چرخه اقتصادی مدیریت پسماند نادیده گرفته شده است

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان تصریح کرد: احداث نیروگاه بیولوژیک علاوه بر جمع آوری و دفع کامل فضولات گیاهی و حیوانی در روستاها کمک شایان توجهی به تامین برق خواهد کرد.

وی مدیریت پسماند را یکی از دغدغه های اساسی زیست محیطی در دنیا دانست و افزود: چرخه اقتصادی مدیریت پسماند مغفول مانده است و با تکمیل این چرخه اقتصادی می توان چرخ های اقتصادی شهرها و شهرها را به حرکت درآورد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=394449

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.