افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 13 October , 2024
1

کاربران از فهرست اسکرول در Binance انتقاد می کنند: زنگ هشداری برای عدم تمرکز

  • کد خبر : 394341
کاربران از فهرست اسکرول در Binance انتقاد می کنند: زنگ هشداری برای عدم تمرکز

دیروز، صرافی بایننس از اضافه شدن توکن SCR پروژه اسکرول به لیست معاملات خود خبر داد. بایننس اولین صرافی است که اسکرول را به لیست معاملاتی خود اضافه کرده است و این واقعیت شایعات زیادی را پشت این شبکه لایه 2 ایجاد کرده است. به گزارش اسمارتک نیوز، در پی اضافه شدن توکن SCR به […]

دیروز، صرافی بایننس از اضافه شدن توکن SCR پروژه اسکرول به لیست معاملات خود خبر داد. بایننس اولین صرافی است که اسکرول را به لیست معاملاتی خود اضافه کرده است و این واقعیت شایعات زیادی را پشت این شبکه لایه 2 ایجاد کرده است.

به گزارش اسمارتک نیوز، در پی اضافه شدن توکن SCR به لیست معاملاتی صرافی بایننس، صدای بسیاری از افراد جامعه ارزهای دیجیتال به گوش رسید. برخی معتقدند که پروژه اسکرول با Binance همکاری می کند آرمان های خود یعنی عدم تمرکز را قربانی کرده است.

برای مثال، کاربری به نام Zeng Jiajun در توییتی درباره تصمیم اسکرول برای شراکت با بایننس توئیت کرد. “زانو زدن” در برابر یک تبادل متمرکز توصیف شده و آن “یک تصمیم سخت با عواقب بلند مدت” خوانده است

توییت
منبع: X

یک تصمیم استراتژیک برای رشد جهانی

در پاسخ به این انتقادات، Ye Zhang، یکی از بنیانگذاران اسکرول، اظهار داشت که تصمیم این پروژه برای مشارکت و همکاری با بایننس بخشی از استراتژی گسترده تر آنها برای گسترش اکوسیستم پروژه، به ویژه در بازارهای نوظهور است.

ژانگ در این رابطه گفت:

فکر نمی‌کنم شراکت با Binance به معنای تعظیم در برابر یک صرافی متمرکز برای فهرست کردن توکن‌های ما باشد، اما بیشتر از این. این یک تصمیم استراتژیک برای ایجاد مشارکت برای رشد و حمایت گسترده تر است. با این حال، این یک تصمیم واقعا سخت بود.

به گفته ژانگ، بایننس انتقال دارایی های دیجیتال از شبکه اسکرول را از طریق سرویس های داخل و خارج از رمپ خود تسهیل خواهد کرد.

حامیان تمرکززدایی نگران هستند

اما همه افراد جامعه ارزهای دیجیتال با دیدگاه ژانگ موافق نیستند و برخی معتقدند این مشارکت تمرکززدایی پروژه اسکرول را به خطر می اندازد.

جیاجون می گوید:

تصور کنید Vitalik Buterin زمانی که مدیر عامل OKX از ارائه لیست اتریوم با وعده 5.5 درصد عرضه خودداری کرد، به سراغ آنها رفت.

سایر کاربران نیز بر این باورند که بایننس نباید اولین صرافی ای می بود که توکن اسکرول را به لیست معاملات خود اضافه می کرد. به گفته کاربران اگر این پروژه لایه دوم اینگونه فعالیت ها و کاربران باشد به اندازه کافی اگر آن را داشت، بایننس خواه ناخواه آن را بدون نیاز به مشارکت فهرست می کرد.

در جستجوی تعادل

ژانگ در پاسخ به این انتقادات افزود:

اگر می‌خواهیم یک اکوسیستم رقابتی با گستردگی جهانی بسازیم، با Tron در این بازارها رقابت کنیم و گروه‌های مختلف کاربران را به شبکه اتریوم جذب کنیم، باید پشتیبانی یک صرافی متمرکز قوی را پشت سر داشته باشیم.

موسس اسکرول همچنین اعلام کرد که توکن های ارائه شده در استخر راه اندازی بایننس زیرمجموعه ای از توکن های مرتبط با اکوسیستم و رشد آن هستند و چیزی از پیشنهاد airdrop کم نشده است.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-12 22:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=394341

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.