افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 12 October , 2024
0

5.8 پرداخت غرامت توسط صندوق بیمه کشاورزی

  • کد خبر : 394157
5.8 پرداخت غرامت توسط صندوق بیمه کشاورزی

به گزارش بازار وزارت جهاد کشاورزی، «قدرت الله نوری» مجموع خسارات وارده به کشاورزان بیمه شده و بدون بیمه در بخش کشاورزی در سال زراعی 1402-1401 بر اثر عوامل طبیعی و قهری را حدود 120 هزار برآورد کرد. یک میلیارد تومان. وی افزود: دو سال است که خسارات وارده به بخش کشاورزی عمدتاً از طریق […]

به گزارش بازار وزارت جهاد کشاورزی، «قدرت الله نوری» مجموع خسارات وارده به کشاورزان بیمه شده و بدون بیمه در بخش کشاورزی در سال زراعی 1402-1401 بر اثر عوامل طبیعی و قهری را حدود 120 هزار برآورد کرد. یک میلیارد تومان.

وی افزود: دو سال است که خسارات وارده به بخش کشاورزی عمدتاً از طریق تسهیلات کم بهره به کشاورزان و تولیدکنندگان پرداخت می شود و به کشاورزانی که بر اثر بحران طبیعی و اجباری کشور خسارت دیده اند، خسارتی پرداخت نشده است. سازمان مدیریت بحران یا هر مرجع دیگری از این رو صندوق بیمه کشاورزی تنها منبعی بود که می توانست خسارت های این مدت را پرداخت کند.

معاون امور بیمه ای صندوق بیمه کشاورزی تصریح کرد: در حال حاضر فقط صندوق بیمه کشاورزی به کشاورزان بیمه شده خسارت پرداخت می کند.

نوری با تاکید بر افزایش اعتبار صندوق بیمه کشاورزی برای پوشش بیشتر کشاورزان و اجرای برنامه های بیمه ای جدید در بخش کشاورزی، تصریح کرد: بخشی از 6 میلیارد تومبا مصوب سال زراعی 1402-1401 به صندوق بیمه واگذار شده است. .

وی ادامه داد: بخشی دیگر از پرداخت غرامت از طریق حق بیمه سهم کشاورزان بیش از 3 میلیارد تومان و حدود 1200 تا 1300 میلیارد تومان نیز با همکاری بانک کشاورزی انجام شد تا بتوانیم خود را محقق کنیم تعهدات به موقع

معاون صندوق بیمه کشاورزی خاطرنشان کرد: به طور متوسط ​​نزدیک به 30 درصد بخش کشاورزی تحت پوشش صندوق بیمه کشاورزی است، البته در برخی زیربخش ها از جمله طیور تقریبا 99 درصد از این صندوق تحت پوشش بیمه قرار می گیرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=394157

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.