افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 12 October , 2024
0

طرح های بررسی مخازن با هدف افزایش تولید نفت در منطقه آغاجاری اجرا شود.

  • کد خبر : 394130
طرح های بررسی مخازن با هدف افزایش تولید نفت در منطقه آغاجاری اجرا شود.

به گزارش بازار به نقل از شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، ابراهیم پارامون در حاشیه نشست پیش بینی تولید چاه نفت «تولید و پخش نفت و گاز» شرکت نفت و گاز آغاجاری اظهار داشت: در این نشست تمامی تولیدات میدانی انجام شد. مشکلات، گلوگاه های عملیاتی و مسائل بودجه ای این شرکت بررسی شد […]

به گزارش بازار به نقل از شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، ابراهیم پارامون در حاشیه نشست پیش بینی تولید چاه نفت «تولید و پخش نفت و گاز» شرکت نفت و گاز آغاجاری اظهار داشت: در این نشست تمامی تولیدات میدانی انجام شد. مشکلات، گلوگاه های عملیاتی و مسائل بودجه ای این شرکت بررسی شد تا بتوان برای دستیابی به اهداف تولیدی شرکت نفت و گاز آغاجاری در نیمه دوم سال برنامه ریزی جدی انجام داد.

وی با اشاره به نقش محوری شرکت نفت و گاز آغاجاری در مدیریت میادین بزرگ نفتی گفت: شرکت نفت و گاز آغاجاری سهم مهمی در تحقق اهداف تولیدی مناطق نفت خیز جنوب دارد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: شرکت نفت و گاز آغاجاری با ظرفیت واقعی تولید خود فاصله دارد، بنابراین نیازمند اجرای پروژه، تزریق گاز و برنامه های توسعه ای است که باید قبلا انجام می شد.

وی با تاکید بر استفاده صحیح از توانمندی های شرکت نفت و گاز آغاجاری برای افزایش تولید و توسعه این شرکت، گفت: از آنجایی که تولید حداکثری اولویت مناطق نفت خیز جنوب است، در این مطالعه برای شناخت بهتر ذخایر برنامه ریزی شده است. با هدف افزایش و توسعه تولید.

وی با اشاره به اهداف تولیدی در نیمه دوم سال جاری گفت: بخشی از اجرای تعهدات تولیدی مناطق نفت خیز باید از طریق شرکت نفت و گاز آغاجاری انجام شود که برای این منظور از تامین آن حمایت خواهیم کرد. تاسیسات حفاری و سایر الزامات باید اقدامات اصلاحی روی چاه ها و اقدامات اصلاحی انجام شود تا میزان تولید در پایان سال به برنامه مورد نظر برسد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=394130

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.