افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 12 October , 2024
1

هشدار بایدن به اسرائیل

  • کد خبر : 394053
هشدار بایدن به اسرائیل

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا از رژیم اسرائیل خواست تا اقداماتی را که به صلحبانان سازمان ملل در لبنان آسیب می رساند، متوقف کند. به گزارش میدل ایست مانیتور، بایدن از رژیم اسرائیل خواسته است که علیه نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در لبنان اقدامی انجام ندهد. وی در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر […]

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا از رژیم اسرائیل خواست تا اقداماتی را که به صلحبانان سازمان ملل در لبنان آسیب می رساند، متوقف کند.

به گزارش میدل ایست مانیتور، بایدن از رژیم اسرائیل خواسته است که علیه نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در لبنان اقدامی انجام ندهد.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا می خواهد جلوی اقدامات رژیم صهیونیستی علیه امنیت صلح بانان منطقه را بگیرد، گفت: به طور قطع و قطعی.

اظهارات بایدن پس از آن مطرح شد که خبرگزاری ملی لبنان گزارش داد که نیروهای رژیم صهیونیستی به یکی از مقرهای نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در لبنان حمله کردند و به یک پست دیده بانی متعلق به این نیروها در لبنان حمله کردند.

به گزارش خبرگزاری ملی لبنان، تحت تاثیر این حادثه دو تن از نیروهای مذکور بر اثر گلوله باران شدید نیروهای صهیونیستی مجروح شدند.

رژیم اسرائیل از 23 سپتامبر تا کنون حملات هوایی گسترده ای را در سراسر لبنان انجام داده و تحت تأثیر جنایات این رژیم، بیش از 283 نفر در لبنان شهید و 9869 نفر دیگر مجروح شده اند.

جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان در حالی در حال گسترش است که این رژیم در طول جنگ یک ساله خود علیه مردم فلسطین در نوار غزه بیش از 42 هزار نفر را به شهادت رسانده است که از این تعداد تعداد زیادی از زنان و کودکان فلسطینی به شهادت رسیده اند.

فواره:
شهروندی آنلاین

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=394053

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.