افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 12 October , 2024
1

فرار عجیب زن 27 ساله از شوهر چهارمش

  • کد خبر : 393954
فرار عجیب زن 27 ساله از شوهر چهارمش

زن جوانی که هنوز 30 سالش نشده بود به پلیس گفت که از خانه شوهرش فرار کرده در حالی که این مرد چهارمین شوهر او بود. به گزارش صبح امروز، زن 27 ساله ای که مدعی فرار از خانه بود به کارشناس اجتماعی پلیس آگاهی مشهد گفت: بزرگترین اشتباه من در 15 سالگی و زمانی […]







زن جوانی که هنوز 30 سالش نشده بود به پلیس گفت که از خانه شوهرش فرار کرده در حالی که این مرد چهارمین شوهر او بود.



به گزارش صبح امروز، زن 27 ساله ای که مدعی فرار از خانه بود به کارشناس اجتماعی پلیس آگاهی مشهد گفت: بزرگترین اشتباه من در 15 سالگی و زمانی که عاشق پسری شدم اتفاق افتاد. که هر روز در راه مدرسه دنبالم می‌آمد.

به گزارش خراسان، چون برخی از همکلاسی ها و دوستانم درگیر عشق های خیابانی بودند و هر روز قصه می گفتند، از روی کنجکاوی می خواستم این نوع عشق های ساختگی را تجربه کنم و اینگونه با سرنوشتم بازی کردم.

خیلی از دوستانم بازیچه بودند و من خیلی خوشحال بودم که توانستم با فیروز ازدواج کنم. در همان سال تحصیل را رها کردم و با وجود داشتن یک فرزند زندگی مشترک را آغاز کردم.

تازه فهمیدم فیروز با دخترای دیگه رابطه داشته و الان داره به من خیانت میکنه. به همین دلیل او را طلاق دادم و به خانه پدرم رفتم، اما این آغاز سخنان و تهمت های ناشایست اطرافیان و مردم محل بود.

هر بار که از خانه بیرون می رفتم همه نگاه ها به من بود. بدگمانی آنها را رها نکرد، گویی هر زن مطلقه ای که از خانه بیرون می رود به دنبال مردی برای ازدواج است. به همین دلیل مجبور شدم به اولین خواستگارم بله بگویم، اما او هم مرد معتادی بود که فقط به فکر پرداخت هزینه اعتیادش بود.

خلاصه چند بار مرتکب اشتباه شدم و دوباره طلاق گرفتم تا اینکه بعد از طلاق سوم وقتی به خانه پدرم برگشتم متوجه نگاه های هوس آلود یکی از بستگان خواهرم شدم. وقتی موضوع را برای خانواده‌ام تعریف کردم، به شدت مرا مورد سرزنش قرار دادند و گفتند که مزخرف نگو و با جان خواهرم بازی نکن. باورم نمی شد که حتی یک نفر هم به حرف های من گوش نداد.

در این شرایط مجبور شدم دوباره با مرد دیگری ازدواج کنم تا به هر طریق ممکن از خانه پدرم خارج شوم، اما هوشنگ هم مشکوک بود. او از همسر اولش به خاطر خیانت طلاق گرفته بود و به هیچ زنی اعتماد نمی کرد، به همین دلیل مرا در خانه حبس می کرد و رفتار عجیبی داشت.

تازه فهمیدم چرا آن زن به این مرد خیانت کرد، اما کاری از دستم برنمی آمد. مجبور شدم دوباره به سراغ خانواده ام بروم اما آنها مرا تهدید کردند که دیگر تحمل این تحقیر را ندارند.

همه طلاق ها باعث افتخار من بود و مجبور شدم این سختی ها و مشکلات را تحمل کنم تا آبروریزی نکنم. چاره ای جز فرار نداشتم چون همه مرا مقصر این حوادث می دانستند.

بر اساس اعلام شکایت همسر این زن جوان، تحقیقات روانی و اقدامات قانونی در این زمینه آغاز شد.

منبع: فرارو




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=393954

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.