افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 12 October , 2024
1

جشن بیست و دومین حراج سکه در 2 مهر

  • کد خبر : 393803
جشن بیست و دومین حراج سکه در 2 مهر

به گزارش بازارچه مرکز فوق الذکر، بیست و دومین جلسه حراج سکه طلا روز دوشنبه (2 مهر 1403) از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice go برگزار می شود حراج سکه تمام، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی است که در سال 1385 توسط بانک مرکزی و بدون بسته بندی ضرب […]

به گزارش بازارچه مرکز فوق الذکر، بیست و دومین جلسه حراج سکه طلا روز دوشنبه (2 مهر 1403) از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice go برگزار می شود حراج سکه تمام، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی است که در سال 1385 توسط بانک مرکزی و بدون بسته بندی ضرب شده است.

حداکثر رکورد سفارش

کلیه اشخاص حقیقی دارای تابعیت ایرانی بالای 18 سال می توانند در این مزایده شرکت کنند و حداکثر حجم سفارش و خرید برای هر متقاضی در مجموع پنج سکه می باشد. برای اینکه پنج قطعه ربع سکه یا پنج قطعه نیم سکه یا پنج قطعه سکه کامل یا ترکیبی از سه سکه اعم از سکه کامل، نیم سکه و ربع سکه باشد، مجموع این سه با هم نباید از پنج قطعه تجاوز کند. .

متقاضیان باید توجه داشته باشند که فقط می توانند یک سفارش فعال در هر سفارش برای انواع سکه داشته باشند. به این معنی که متقاضیان برای ثبت سفارش خرید هر نوع سکه فقط یکبار می توانند قیمت و مقدار سکه را تعیین کنند.

سپرده گذاری

خریدار موظف است قبل از ثبت سفارش خرید در سامانه، 100% ارزش سفارش خرید را با احتساب کارمزد از طریق درگاه پرداخت آنلاین در کیف پول خود قرار دهد. مبلغ ذکر شده تا پایان جلسه حراج در کیف پول کاربر مسدود می شود.

دوره پرداخت از ساعت 12:00 امروز (شنبه 21 اکتبر) آغاز و در ساعت 23:00 روز یکشنبه (22 اکتبر) به پایان می رسد. پس از اتمام این مدت امکان پرداخت وجه و شرکت در مزایده وجود ندارد.

پرداخت فقط با کارت متقاضی امکان پذیر است و لازم به ذکر است پرداخت تراکنش با استفاده از کارت هدیه، کارت بانکی، کارت اعتباری مرابحه و کارت بانکی بدون شماره شبا ممنوع بوده و مسئولیت عدم استرداد وجه بر عهده متقاضی می باشد.

شروع جلسه حراج

جلسه حراج از ساعت 12 ظهر روز دوشنبه (3 مهر) آغاز می شود و زمان ثبت سفارش از ساعت 12 الی 15 خواهد بود. زمان نظارت و اهدای جوایز از ساعت 15 الی 17 همان روز می باشد و نتیجه مزایده ساعت 17 اعلام می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=393803

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.