افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 12 October , 2024
1

56 قاری قرآنی استان قم تجلیل شدند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 393447
56 قاری قرآنی استان قم تجلیل شدند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، جمعه شب با حضور محمدمهدی مراسم تجلیل از حافظان قرآن کریم استان قم که موفق به دریافت گواهینامه حفظ عمومی شدند برگزار شد. بحرالعلوم مسئول دبیرخانه ملی حفظ قرآن کریم با حضور در سالن همایش کوثر اداره کل تبلیغات اسلامی دیدار کرد. در این مراسم مسئول دبیرخانه ملی حفظ قرآن […]

به گزارش خبرنگار مهر ، جمعه شب با حضور محمدمهدی مراسم تجلیل از حافظان قرآن کریم استان قم که موفق به دریافت گواهینامه حفظ عمومی شدند برگزار شد. بحرالعلوم مسئول دبیرخانه ملی حفظ قرآن کریم با حضور در سالن همایش کوثر اداره کل تبلیغات اسلامی دیدار کرد.

در این مراسم مسئول دبیرخانه ملی حفظ قرآن کریم گفت: قم همیشه بخشی از بهترین استان ها در این آزمون میزبان که هم از نظر میانگین شرکت کننده و هم از نظر میزان پذیرش در رتبه های برتر قرار دارد.

بر آموزش و جامعه دانشجویی تمرکز داشت. تپه ها این اداره کل برای حرکت در مسیر فعالیت های قرآنی به ویژه حفظ قرآن کریم مد نظر قرار داد و افزود: برنامه ریزان و مجریان امور قرآنی باید به آموزش و پرورش و حوزه دانش آموزی توجه ویژه داشته باشند.

در ادامه این مراسم، 56 حافظ قرآن استان قم که موفق به کسب حد نصاب امتیاز آزمون مؤسسه شدند، به همراه مسئولان 11 مؤسسه قرآن و عترت که بیشترین شرکت کننده در آزمون حفظ را داشتند، وجه نقد دریافت کردند. . جوایز و لوح تقدیر اهدا شد.

عبدالعلی براتی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم در حاشیه این مراسم با اشاره به تجلیل از اساتید و ممتحنین آزمون های این برنامه گفت: بر اساس برنامه ریزی که در ستاد سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان دارالقرآن در هفدهم ربیع الاول انجام شد. اولینداوطلبان برگزیده در آزمون ها واجد شرایط دریافت جایزه از طریق قرعه کشی شدند.

وی گفت: آزمون های حفظ قرآن کریم به صورت مستمر در موسسات قرآن و عترت استان برگزار می شود و داوطلبان از طریق موسسات ثبت نام می کنند و سازمان تبلیغات اسلامی نیز نقش هدایت و پشتیبان این آزمون ها را در تشکیل این حرکت عظیم قرآنی ایفا می کند. مسئول

براتی تصریح کرد: امیدواریم هر روز شاهد رشد و ارتقای سطح کمی و کیفی حافظان قرآن باشیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=393447

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.