افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 12 October , 2024
0

احکام بازنشستگی خانواده جانباختگان معدن طبس – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 393384
احکام بازنشستگی خانواده جانباختگان معدن طبس – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، در پی حادثه دلخراش انفجار معدن طبس و جان باختن تعدادی از هموطنانمان، ۷ شهروند قوچانی نیز در این حادثه جان خود را از دست دادند. آتوسا مهر دوست بعدازظهر جمعه در سفری چند ساعته وارد قوچان شد تا ضمن تسلیت به خانواده آن مرحوم و دلجویی از آنان به عنوان […]

به گزارش خبرنگار مهر، در پی حادثه دلخراش انفجار معدن طبس و جان باختن تعدادی از هموطنانمان، ۷ شهروند قوچانی نیز در این حادثه جان خود را از دست دادند.

آتوسا مهر دوست بعدازظهر جمعه در سفری چند ساعته وارد قوچان شد تا ضمن تسلیت به خانواده آن مرحوم و دلجویی از آنان به عنوان نماینده دولت و همسران و بستگان معاون رئیس جمهور، ضمن تسلیت به خانواده آن مرحوم.

در این دیدار مدیر کل هماهنگی امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری به همراه نمایندگان دفتر بانوان و خانواده استانداری و اعضای شورای تامین قوچان از هر یک از این خانواده ها بازدید و در جریان مشکلات شما قرار گرفت.

مدیر کل هماهنگی امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در حاشیه این بازدیدها اظهار داشت: در دفتر زنان و خانواده احساس مسئولیت می کنیم که برای از دست دادن پدر به عنوان رکن اصلی خانواده گام برداریم. و به اعضای خانواده آرامش دهید.

وی بابیان اینکه این حضور برای این است که فرزندان این درگذشتگان بدانند که متولیان امر پیگیر مشکلات آنان خواهند بود، گفت: بدون شک دفتر امور زنان و خانواده ریاست جمهوری پیگیر دغدغه های کاری این خانواده ها خواهد بود. به خصوص زنان

مهردوست با اشاره به اینکه یکی از اهداف این بازدیدهای میدانی است اندازه گیری وی برای کارآفرینان شهرستانی، در حوزه زنان، نه تنها کسانی که شوهرشان در این حادثه جان باختند، بلکه همه زنان است، تصریح کرد: اگر شرایط اشتغال در شهرستان ها فراهم شود، والدین دیگر مجبور به تحمل چنین شرایطی نخواهند بود. ترسناک

مدیرکل هماهنگی امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری از صدور احکام مستمری برای بستگان متوفی خبر داد و افزود: تمامی احکام صادر شده و مستمری این عزیزان از فردا و در چند ماه آینده برقرار می شود. روزها نماینده وزارت کار این دستورات را به خانواده ها ارائه خواهد کرد تا بتوانیم برخی از آنها را حل کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=393384

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.