افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 12 October , 2024
0

در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر عدم حضور مقامات ارشد نظامی به ویژه سردار قاآنی به گوش می رسد.

  • کد خبر : 393372
در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر عدم حضور مقامات ارشد نظامی به ویژه سردار قاآنی به گوش می رسد.

به گزارش اینتیتر به نقل از تسنیم، مشاور ارشد فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وضعیت رژیم صهیونیستی را شکننده توصیف کرد و گفت: امنیت ایران خط قرمز است. سردار حسین دقیقی با اشاره به امنیت به عنوان مولفه مهم کشور گفت: خط قرمز ایران حفظ امنیت است و قطعا رژیم صهیونیستی از بین خواهد […]








به گزارش اینتیتر به نقل از تسنیم، مشاور ارشد فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وضعیت رژیم صهیونیستی را شکننده توصیف کرد و گفت: امنیت ایران خط قرمز است.

سردار حسین دقیقی با اشاره به امنیت به عنوان مولفه مهم کشور گفت: خط قرمز ایران حفظ امنیت است و قطعا رژیم صهیونیستی از بین خواهد رفت و ایران پیروز میدان خواهد شد.

وی افزود: در روزهای اخیر بحث ها و شایعاتی مبنی بر عدم حضور فرماندهان عالی رتبه نظامی به ویژه سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه در صحنه های عمومی مانند نماز جمعه مطرح شده است.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این موضوع باعث گمانه زنی های گسترده ای در فضای رسانه ای و سیاسی ایران شده است و دشمن امپراتوری رسانه ای دارد، بنابراین هر روز شایعات جدیدی ایجاد می کند. بنابراین ما بر اساس یک استراتژی منطقی عمل می کنیم.

سردار دخیهی با بیان اینکه عدم حضور فرماندهان در صحنه های عمومی مانند نماز جمعه به معنای کاهش قوت یا ضعف آنها نیست، بیان کرد: این غیبت نشان دهنده تمرکز بر وظیفه و مسئولیت نیروهای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی است. .

وی در پاسخ به این سوال که اگر اسرائیل حمله کند ایران پاسخ خواهد داد، تصریح کرد: جنگ ایران و آمریکا یکی از منافع قدیمی رژیم صهیونیستی است اما در حال حاضر رژیم صهیونیستی در وضعیت بسیار ضعیف و شکننده ای قرار دارد.



مشاور ارشد فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: عملیات صادق 2 یک عملیات ترکیبی بود و گنبد آهنین رژیم صهیونیستی را از کار انداخت و در صورت عکس العمل این رژیم با حملات قوی تری پاسخ خواهد داد زیرا حفظ امنیت است. خط قرمز ایران “.



سردار حقیقی تصریح کرد: گزینه جنگ با ایران روی میز نیست و به ملت شریف ایران این اطمینان را می دهیم که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی هوشیار و توانمند هستند و با خلاقیت و تدبیر به رفع مشکلات می پردازند.



وی با بیان اینکه مقاومت پیروز معادلات منطقه ای است، گفت: ایران کشوری قدرتمند و قدرتمند است و باید با شایعات و جنگ روانی دشمن مقابله کرد و رسانه ها در این زمینه نقش مهم و موثری دارند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=393372

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.