افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 12 October , 2024
1

ما موظفیم پیام صلح جشنواره فیلم کودک و نوجوان – خبرگزاری مهر را از ایران و جهان برسانیم.

  • کد خبر : 393301
ما موظفیم پیام صلح جشنواره فیلم کودک و نوجوان – خبرگزاری مهر را از ایران و جهان برسانیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا کاظمی در پیامی تصویری در سی و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان گفت: جای تقدیر و تشکر دارد که کودکان و نوجوانان عزیز ما در فضایی فرهنگی و هنری قرار می گیرند. هستندزیرا چنین جشنواره هایی زمینه رشد و آموزش شما را فراهم می کند. وی ادامه داد: جشنواره […]

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا کاظمی در پیامی تصویری در سی و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان گفت: جای تقدیر و تشکر دارد که کودکان و نوجوانان عزیز ما در فضایی فرهنگی و هنری قرار می گیرند. هستندزیرا چنین جشنواره هایی زمینه رشد و آموزش شما را فراهم می کند.

وی ادامه داد: جشنواره فیلم کودک و نوجوان مسیر ارزشمندی را طی کرده و امروز به بلوغ خوب و کافی برای رسیدن به اهداف کمی و کیفی خود رسیده است.

وزیر آموزش و پرورش از مسئولان بنیاد سینمایی فارابی و استان اصفهان برای تامین زمین این جشنواره تشکر کرد. هستند فرمود: چنانکه می دانیم; فیلم و سینما یکی از ابزارهای آموزشی موثری است که می تواند پیام های اخلاقی، فرهنگی و … را منتقل کند. به بهترین نحو در بهترین دوره آموزشی به مخاطبان می رساند و آنها را به قله های پیشرفت و تعالی سوق می دهد.

وی با تاکید بر اینکه ارزش این جشنواره برای مخاطبان آن است، افزود: دوران کودکی بهترین دوران برای یادگیری و تعمیق آموزش و دانش است. میزبان و بهترین خاطرات ما در دوران کودکی و دانشجویی ما شکل می گیرد. از این رو امیدواریم این جشنواره پیام های خوب و سازنده ای را آن گونه که شایسته است به گوش مردم برساند.

کاظمی نقش معلمان و والدین را در ایجاد بسترسازی و حضور کودکان و دانش آموزان در این گونه جشنواره ها مهم و موثر دانست و اظهار داشت: امروز در شرایطی که هست این جشنواره به پایان می رسد. می تواند بیا که دانشجویان عزیز غزه، لبنان و سوریه سکوت شرم آور را حفظ کنند ساعت جامعه جهانی در زیر بمباران رژیم ظالم و کودک کش صهیونیستی به خاک و خون کشیده شده و از حداقل شادی و نشاط محروم است. هستند; بنابراین امروز موظفیم صدای کودکان مظلوم غزه از این مکان بزرگ کودکان و نوجوانان کشور باشیم و فریاد آنان را به گوش جهانیان برسانیم و پیام صلح و دوستی و استبداد ستیزی را به گوش جهانیان برسانیم. جهان از سی و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان.

کاظمی بیان کرد: امیدوارم این جشنواره به تمام اهداف خود برسد و در سال های آینده با رویکردهای آموزشی مناسب زمینه های بهتری را برای همه کودکان و نوجوانان این سرزمین فراهم کند.

به سمت دست رفت تمرین کنندگان وی به عنوان برگزارکننده این جشنواره گفت: این اختتامیه نباید پایان یک جشنواره باشد، بلکه باید آغاز جشنواره باشد. همه محصولات ارزشمند باید به بهترین نحو در اختیار همه فرزندان این سرزمین و سرزمین های اسلامی قرار گیرد تا پیام های اخلاقی و انسانی نیکو به دیگران منتقل شود.

وزیر آموزش و پرورش در پایان خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش آمادگی دارد با کمک بنیاد فارابی در برگزاری این جشنواره که نقش بسیار مهمی در روند تربیتی کودکان دارد، ایفای نقش کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=393301

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.