افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
1

همه چیز درباره توبی / از عکس های زیبا تا همسری زیبا

  • کد خبر : 393299
همه چیز درباره توبی / از عکس های زیبا تا همسری زیبا

شبنم قربانی او یکی از بازیگران جوان و آینده دار سینما و تلویزیون ایران است. او با وجود سن کم توانسته در مدت کوتاهی جایگاه مهمی در عرصه بازیگری به دست آورد و با ایفای نقش های مختلف مورد توجه عموم و منتقدان قرار گیرد. شبنم قربانی در 28 تیر 1368 به دنیا آمد. او […]

شبنم قربانی او یکی از بازیگران جوان و آینده دار سینما و تلویزیون ایران است. او با وجود سن کم توانسته در مدت کوتاهی جایگاه مهمی در عرصه بازیگری به دست آورد و با ایفای نقش های مختلف مورد توجه عموم و منتقدان قرار گیرد. شبنم قربانی در 28 تیر 1368 به دنیا آمد.

او در خانواده ای فرهنگی و حامی بزرگ شد، از همان دوران کودکی علاقه زیادی به هنر و بازیگری داشت و کم کم این علاقه به هدف اصلی زندگی اش تبدیل شد. شبنم تحصیلات خود را در رشته کامپیوتر آغاز کرد و از دوران دانشجویی در کلاس های بازیگری شرکت کرد.

تحصیل و شروع به کار در زمینه هنر.

شبنم قربانی

شبنم قربانی پس از پایان دبیرستان تصمیم گرفت به طور جدی وارد عرصه هنر شود. او در کلاس های مختلف بازیگری شرکت کرد و زیر نظر اساتید برجسته این رشته آموزش دید. علاقه و استعداد او به بازیگری باعث شد که به سرعت در این زمینه راه پیدا کند. اولین تجربه بازیگری شبنم قربانی در تئاتر بود.

شبنم قربانی

او موفق به ایفای نقش در چندین نمایش شد و توانست تجربیات ارزنده ای در عرصه بازیگری کسب کند. در سال 1395 در سن 27 سالگی وارد موسسه کارنامه شد تا اینکه یک سال بعد به طور جدی در تئاتر “یک برابر چهار” در خانه تئاتر دا روی صحنه رفت. او همچنین در نمایش «روان پریشی» در اکتبر 2016 حضور موفقی داشت.

وارد دنیای سینما و تلویزیون شوید

شبنم قربانی

شبنم اولین بار در سریال لحظه گرگ و میش به کارگردانی همایون اسعدیان در تلویزیون ظاهر شد. این نقش او را به مردم معرفی کرد و زمینه را برای حضورش در پروژه های مهم تری فراهم کرد. او پس از این سریال به یکی از چهره های محبوب صنعت تلویزیون تبدیل شد.

با موفقیتی که شبنم در تلویزیون به دست آورد، پیشنهادهای سینمایی برای او ارسال شد. اولین فیلم او با نام اولین برف (فنلاندی: Ensilumi) که یک فیلم درام است در سال 2020 اکران شد و از بازیگران آن می توان به شهاب حسینی، شبنم قربانی و لورا برن اشاره کرد. فیلم «اولین برف» داستان یک خانواده ایرانی به نام «مهدی پور» را روایت می کند که مدتی در یکی از مراکز پناهندگان در فنلاند زندگی می کنند اما درخواست پناهندگی آنها رد می شود.

شبنم قربانی

فیلم ها و سریال های مهم.

شبنم قربانی در طول فعالیت خود در پروژه های مهمی شرکت داشته است:

سری:

لحظه گرگ و میش – 1397

عشق کوفی – 1402

طوبی – 1403

فیلم:

کویر امروز – 2018

اولین بارش برف – 1399

مرد بازنده – 1400

تمساح خونین – 1402

مجنون – 1402

سال گربه – 1402

شبکه خانگی:

ملکه گدا – 2019

آفتاب پرست – 1401

آزنده – 1403

یکی از نقش های قابل توجه او در سریال ملکه گدا شبکه نمایش خانگی بود که به دلیل بازی قوی و طبیعی اش مورد تحسین بسیاری از مخاطبان و منتقدان قرار گرفت. این سریال نقطه عطفی در کارنامه شبنم بود و او را به یکی از محبوب ترین بازیگران تبدیل کرد.

شبنم قربانی

جوایز و افتخارات

در سال 1402 با بازی در سریال عشق کوفی به شهرت رسید. شبنم قربانی در همان سال توانست با بازی در فیلم «مجنون» که گوشه هایی از زندگی شهید مهدی زین الدین را به تصویر می کشد، بار دیگر استعداد بی نظیر خود را به رخ بکشد. او در این فیلم در کنار بازیگرانی چون سجاد بابایی و حسام منظور بازی کرد و نقش همسر شهید را بازی کرد. بازی فوق العاده شبنم قربانی در این فیلم در جشنواره فیلم فجر به اوج خود رسید به طوری که در بیست و دوم بهمن ماه 1402 در چهل و دومین دوره این جشنواره برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

شبنم قربانی

نکته جالب در مورد این موفقیت این است که فیلم مجنون او را برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن معرفی کرد، با وجود اینکه این فیلم هیچ نقش اول زن نداشت و این نشان دهنده قدرت بازیگری شبنم قربانی است که موفق شد برای جلب توجه داوران و مردم و بردن این جایزه مهم، بدون حضور قهرمان زن انجام دهید. این ضربه بزرگ نه تنها استعداد شبنم را در عرصه بازیگری به نمایش می گذارد بلکه جایگاه او را به عنوان یکی از چهره های ماندگار سینمای ایران تثبیت می کند.

شبنم قربانی

زندگی شخصی و علایق

شبنم قربانی بازیگر جوان و مشهور سینما و تلویزیون ایران ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ در سن ۳۱ سالگی خبر ازدواج خود با امین میرشکاری صداپیشه معروف سینما و تلویزیون را اعلام کرد. آقای میرشکاری که فعالیت حرفه ای خود را از سال 1381 با فیلم «مهمان مامان» آغاز کرد، به عنوان یکی از صدابرداران پیشرو در صنعت سینمای ایران شناخته می شود و تاکنون در پروژه های متعددی مانند سریال «ملکه گدا» شرکت داشته است.

شبنم قربانی

زندگی مشترک این دو هنرمند موفق به خانواده ای شاد و هنری تبدیل شده که ثمره آن یک دختر و یک پسر است. این خانواده که به عنوان نمونه ای از یک زندگی موفق هنری و خانوادگی شناخته می شود علاوه بر فعالیت های حرفه ای همواره در کانون توجه رسانه ها و مردم قرار داشته است.

فعالیت های اجتماعی و حضور در رسانه ها.

شبنم قربانی

شبنم قربانی نیز با ۷۳ هزار دنبال کننده در شبکه اجتماعی اینستاگرام حضور دارد. او علاقه مند به حمایت از حقوق کودکان و زنان است و در چندین پروژه در این زمینه مشارکت داشته است. حضور او در رسانه ها و مصاحبه ها به عنوان یک بازیگر فعال و مسئولیت پذیر همواره پررنگ بوده است.

با توجه به استعداد و پیشرفت شبنم قربانی در دنیای سینما و تلویزیون، می توان پیش بینی کرد که در آینده به یکی از مطرح ترین و موفق ترین بازیگران زن ایران تبدیل شود. او همیشه به دنبال نقش های متنوع و چالش برانگیز است و به نظر می رسد موفقیت های بیشتری در حرفه خود کسب کند.

شبنم قربانی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=393299

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.