افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
1

ایلان ماسک «RoboTaxi» و «RoboVan» تسلا را معرفی کرد.

  • کد خبر : 393290
ایلان ماسک «RoboTaxi» و «RoboVan» تسلا را معرفی کرد.

به گزارش رکنا، ایلان ماسک سرانجام در رویداد «ما، ربات» که 10 اکتبر در استودیوی برادران وارنر در بربنک کالیفرنیا برگزار شد، از رباتاکسی تسلا رونمایی کرد. Robotaxi، با الهام از Cybertruck، معروف به Cybercab، دارای درهای پروانه ای و دو صندلی است. ماسک همچنین در این مراسم از RoboVan تسلا رونمایی کرد که می […]

به گزارش رکنا، ایلان ماسک سرانجام در رویداد «ما، ربات» که 10 اکتبر در استودیوی برادران وارنر در بربنک کالیفرنیا برگزار شد، از رباتاکسی تسلا رونمایی کرد.

Robotaxi، با الهام از Cybertruck، معروف به Cybercab، دارای درهای پروانه ای و دو صندلی است.

ماسک همچنین در این مراسم از RoboVan تسلا رونمایی کرد که می تواند تا 20 نفر را حمل کند یا کالا را حمل کند. این خودروها کاملاً خودران و بدون راننده هستند.

تاکسی های کم هزینه

ماسک تاکید کرد که خودروها معمولا هزینه زیادی دارند، به ویژه با توجه به اینکه خودروها به طور متوسط ​​تنها 10 ساعت از 170 ساعت در هفته استفاده می شوند. پس از آن، حدود پنج بار دیگر می توان از یک خودروی خودران استفاده کرد.

ایلان ماسک «RoboTaxi» و «RoboVan» تسلا را معرفی کرد.

ماسک با اشاره به اینکه وسایل نقلیه خودران 10 برابر ایمن‌تر از رانندگان انسانی خواهند بود، گفت: با خودمختاری، زمان خود را به دست می‌آورید.

هزینه حمل و نقل خودران به قدری کم خواهد بود که می توان آن را به عنوان حمل و نقل انبوه فردی در نظر گرفت. ایلان ماسک همچنین تأیید می کند که Cybercab را می توان برای استفاده شخصی خریداری کرد. پیش بینی می شود قیمت آن کمتر از 30000 دلار باشد.

ماسک اضافه کرد که هزینه عملیاتی روباتاکسی 20 سنت در هر مایل به اضافه 30 تا 40 سنت با مالیات خواهد بود.

ایلان ماسک «RoboTaxi» و «RoboVan» تسلا را معرفی کرد.

ایلان ماسک خاطرنشان کرد که تسلا انتظار دارد تا سال آینده رانندگی کاملاً خودکار و بدون مراقبت در تگزاس و کالیفرنیا را انجام دهد. انتظار می رود Cybercube قبل از سال 2027 تولید شود.

ایلان ماسک تکرار کرد که خودروهای خودران بسیار ایمن‌تر از انسان‌ها خواهند بود، زیرا هوش مصنوعی هرگز حواسش پرت نمی‌شود. ماسک همچنین اعلام کرد که Cybercube از شارژ القایی استفاده خواهد کرد.

روبوون نیز در این مراسم روی صحنه رفت. این وسیله نقلیه می تواند تا 20 نفر را جابجا کند. ماسک علاوه بر این خودروها، ربات های Optimus Gen 2 را نیز در این رویداد معرفی کرد.

ویدیویی نیز از کاربردهای خانگی Optimus منتشر شد.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=393290

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.