افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 11 October , 2024
0

اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون سراسری 1403 اعلام شد – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 393200

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر عبدالرسول پورعباس با اعلام این خبر گفت: اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته های مختلف تحصیلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی آزمون سراسری ۱۴۰۳ رشته تحصیلی فقط با آزمون و پذیرش است. بر اساس سوابق تحصیلی در پرتال اطلاع رسانی سازمان سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور به نشانی www.sanjesh.org […]

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر عبدالرسول پورعباس با اعلام این خبر گفت: اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته های مختلف تحصیلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی آزمون سراسری ۱۴۰۳ رشته تحصیلی فقط با آزمون و پذیرش است. بر اساس سوابق تحصیلی در پرتال اطلاع رسانی سازمان سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور به نشانی www.sanjesh.org قابل مشاهده است.

وی افزود: پذیرفته شدگان برای کسب اطلاع از نحوه، تاریخ و مدارک مورد نیاز ثبت نام باید از ساعت 22 وارد درگاه اطلاع رسانی دانشگاه شوند. موسسه محل ورود به آموزش عالی را بررسی کنید.

جزئیات افزایش ظرفیت ویژه آزمون سراسری 1403 بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی

پورعباس در خصوص افزایش ظرفیت ویژه آزمون سراسری 1403 بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: پذیرش کلیه پذیرفته شدگان کلیه رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در آزمون سراسری 1402 همچنین کلیه پذیرفته شدگان آزمون سراسری 1402 که در گروه های آزمایشی علوم ریاضی و علوم فنی، تجربی یا انسانی در آزمون سراسری 1403 هستند، رتبه کشوری کمتر از 10000 را کسب کرده و انتخاب رشته کرده و پذیرفته شده اند. پذیرش آنها در قالب افزایش ظرفیت ویژه و علاوه بر ظرفیت اعلام شده در دفترچه آزمون سراسری 1403 صورت گرفته است.

رئیس سازمان سنجش و سنجش نظام آموزشی کشور افزود: پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال 1402 مشمول این مصوبه ظرفیت تعیین شده برای داوطلبان سال 1403 را اشغال نمی کنند. کادرشته مکان های مازاد بر ظرفیت اعلام شده پذیرفته می شود. کادرشته مکان پذیرفته شده هستند.

عباس را بریزید جزئیات وی با اعلام نتایج آزمون سراسری گفت: برای کلیه متقاضیانی که فرم انتخاب رشته را تکمیل کرده اند کارنامه تحصیلی حاوی رتبه داوطلب در هر یک از کدهای مکان انتخاب از بین متقاضیان کد مکان ذکر شده در سهمیه مربوطه و همچنین رتبه آخرین نفر قبولی کدهای مکان انتخاب رشته اولویت دار سایت پذیرش حداکثر تا 8 مهرماه آماده و منتشر می شود.

رئیس سازمان سنجش نظام آموزشی کشور افزود: نتایج مربوط به رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به جز رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی به صورت همزمان از طریق اطلاع رسانی اعلام می شود. پورتال مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی.

وی گفت: متقاضیانی که در یکی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته می شوند توجه داشته باشند که فقط می توانند در یکی از دانشگاه ها ثبت نام کنند. کدهای مکان آنها مجاز به ثبت نام در هر دو محل پذیرش نیستند، در غیر این صورت طبق قوانین با آنها رفتار خواهد شد.

پور عباس به داوطلبان توصیه کرد: اطلاعیه منتشر شده در پرتال اطلاع رسانی سازمان سنجش و سنجش نظام آموزشی کشور در خصوص اعلام نتایج پذیرش نهایی رشته های مختلف تحصیلی دانشگاه ها و موسسات عالی را به دقت مطالعه کنند. آموزش آزمون سراسری 1403 برای اطلاعات بیشتر.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=393200

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.