افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 11 October , 2024
0

بیانیه سه کشور اروپایی در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به “یونیفل” – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 393195
بیانیه سه کشور اروپایی در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به “یونیفل” – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، سه کشور اروپایی در بیانیه ای مشترک به حمله عمدی رژیم صهیونیستی به نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان واکنش نشان دادند. شبکه خبری المیادین گزارش داد که فرانسه، ایتالیا و اسپانیا در بیانیه ای مشترک، حملات عمدی رژیم صهیونیستی به این نیروها را اعلام کردند. یونیفیل در لبنان […]

به گزارش خبرگزاری مهر، سه کشور اروپایی در بیانیه ای مشترک به حمله عمدی رژیم صهیونیستی به نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان واکنش نشان دادند.

شبکه خبری المیادین گزارش داد که فرانسه، ایتالیا و اسپانیا در بیانیه ای مشترک، حملات عمدی رژیم صهیونیستی به این نیروها را اعلام کردند. یونیفیل در لبنان محکوم شد.

این سه کشور اروپایی عمدا به نیروهای رژیم صهیونیستی حمله کردند. یونیفیل آن را غیرقابل قبول خواند و خواستار توقف فوری حملات علیه نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان شد.

در این بیانیه آمده است که هدف قرار دادن یونیفیل از سوی اسرائیل، نقض آشکار تعهدات ناشی از قطعنامه بین بین المللی در سال 1701 توسط شورای امنیت تصویب شد.

باید گفت نیروهای حافظ صلح سازمان ملل که به اختصار یونیفیل در مناطق مرزی جنوب لبنان با شمال سرزمین های اشغالی نامیده می شوند. تواقف نامه بین بین المللی روز گذشته دو صلحبان سازمان ملل بر اثر حملات رژیم صهیونیستی مجروح شدند و امروز نیز دو نیروی دیگر مجروح شدند. یک سخنگوی یونیفیل وی به رسانه ها گفت که حملات رژیم اسرائیل عمدی است.

این حملات توسط مقامات غربی که در مقابل جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان سکوت اختیار کرده اند، به شدت محکوم شده است. رئیس شورای اروپا حملات رژیم صهیونیستی را محکوم و آن را غیرقابل قبول توصیف کرد. مقامات فرانسه و ایتالیا نیز خواستار برگزاری نشستی بین کشورهای اعزام کننده نیرو شدند یونیفیل دادند

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=393195

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.