افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 11 October , 2024
0

آیا نسبت حقوق بازنشستگان مصوب شده است؟

  • کد خبر : 393119

رئیس سازمان برنامه و بودجه از تصویب تناسب حقوق بازنشستگان در جلسه ای با حضور رئیس جمهور، سخنگوی شورای اسلامی، روسای کمیسیون های برنامه و بودجه و اقتصاد و وزرای مربوطه خبر داد. . به گزارش خبرنگار اقتصادی آیونا به نقل از ایرنا : رئیس سازمان برنامه و بودجه اجرای تناسب حقوق را تایید می […]

رئیس سازمان برنامه و بودجه از تصویب تناسب حقوق بازنشستگان در جلسه ای با حضور رئیس جمهور، سخنگوی شورای اسلامی، روسای کمیسیون های برنامه و بودجه و اقتصاد و وزرای مربوطه خبر داد. .

به گزارش خبرنگار اقتصادی آیونا به نقل از ایرنا : رئیس سازمان برنامه و بودجه اجرای تناسب حقوق را تایید می کند بازنشسته وی در جلسه ای که با حضور رئیس جمهور، سخنگوی شورای اسلامی، روسای کمیسیون های برنامه، بودجه و اقتصادی و وزرای مربوطه برگزار شد، اعلام کرد و گفت: بر اساس این مصوبه سازمان اداری و استخدامی و سیستم بازنشستگی صندوق ها احکام بازنشستگان را صادر خواهند کرد. سیدحمید پورمحمدی روز گذشته (چهارشنبه) در پایان جلسه هیات مدیره دولت وی در نشست خبرنگاران افزود: روز سه شنبه فرصتی برای تشریح دو موضوعی که مشکلات حقوقی را در صحن علنی شورای اسلامی ایجاد می کند را داشتم که یکی تناسب حقوق بازنشستگان و دیگری مطالبات حقوق بازنشستگان بود. کشاورزان گندم وی گفت: شامگاه چهارشنبه رئیس مجلس به همراه روسای کمیسیون برنامه و بودجه، کمیسیون اقتصادی مجلس و وزرای مربوطه مهمان رئیس جمهور بودند که تناسب حقوق بازنشستگان در دولت بررسی شد. تصویب شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: پس از ابلاغ آنها، سازمان اداری و استخدامی و صندوق ها احکام مستمری بگیران را صادر می کنند. پورمحمدی درباره مطالبات گندم کاران نیز گفت: در فصل کشاورزی جاری 12 میلیون. تن گندم از کشاورزان خریداری شد و مقرر شد دولت 220 میلیارد تومان برای آن پرداخت کند. وی ادامه داد: تاکنون 167 میلیارد تومان از مبلغ پیش بینی شده در بودجه پرداخت شده است اما مابقی پرداخت نیاز به مجوز قانونی دارد. رئیس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد: این موضوع در جلسه سران قوا مطرح می شود تا سازمان برنامه و بودجه مجوزی در این زمینه داشته باشد تا به ویژه کشاورزان مناطق سردسیر بتوانند مطالبات خود را دریافت کنند. لایحه بودجه در حال بررسی است و ارقام مربوطه در دولت مطرح شده است، گفت: در این زمینه جلساتی بین حوزه های اقتصادی دولت و مجلس برگزار شده و بلافاصله با تصمیمات برخورد می کنیم تا بتوانیم لایحه بودجه را به موقع ارائه دهید.

معافیت مالیاتی به 24 میلیون تومان می رسد

او نیز ظاهر می شود افزایش حقوق وی خواستار افزایش 20 درصدی کارمندان شد و اظهار داشت: معافیت مالیاتی کسانی که کمترین حقوق را دریافت می کنند 100 درصد افزایش می یابد. یعنی معافیت 12 میلیون تومانی مالیات حقوق به 24 میلیون تومان می رسد. این مقام مسئول افزود: دولت برای اجرای قانون جوانان و جمعیت نیز هزینه خواهد کرد که 8 درصد به پرداخت های دولت اضافه می شود. بر این اساس میانگین پرداختی های دولت 28 درصد افزایش می یابد. پورمحمدی همچنین تصریح کرد: تاکنون در خصوص حاملان انرژی و تغییر قیمت آن قطعی نشده است. وی بیان کرد: بخش مهمی از بودجه کشور صرف پرداخت یارانه مستقیم می شود و تغییری در پرداخت یارانه نخواهیم داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=393119

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.