افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 11 October , 2024
0

امروز پرچم مبارزه خیر و شر در دستان مقام معظم رهبری است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 393107
امروز پرچم مبارزه خیر و شر در دستان مقام معظم رهبری است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدمهدی مندادی بعدازظهر جمعه در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها با بیان اینکه امروز پرچم مبارزه خیر و شر در دستان است، گفت: امام. خامنه ای و جلوه این معرفت نمایان است. استاد حوزه علمیه قم گفت: مقام معظم رهبری در روز جمعه نصر در اوج تهدیدات دشمن […]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدمهدی مندادی بعدازظهر جمعه در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها با بیان اینکه امروز پرچم مبارزه خیر و شر در دستان است، گفت: امام. خامنه ای و جلوه این معرفت نمایان است.

استاد حوزه علمیه قم گفت: مقام معظم رهبری در روز جمعه نصر در اوج تهدیدات دشمن به روستاها آمدند و خطبه های مقتدرانه ای ایراد کردند و این یعنی تهدیدهای دشمن را تنها تهدید خود نمی دانند.

سخنگوی حرم بانوی کرامت گفت: امروز نبرد حق و باطل به اوج خود رسیده است و جبهه باطل هرگز به اندازه امروز قدرتمند نبوده است.

وی تصریح کرد: اقتدار جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی برگرفته از قدرت الهی است و امروز تبیین دستاوردها بسیار ضروری است.

حجت الاسلام مندقدی گفت: نظام کنونی جمهوری اسلامی وابسته به شرق و غرب نیست و اتحاد ملت های مسلمان باید زیر این پرچم اتفاق بیفتد.

استاد حوزه علمیه قم یادآور شد: این نظام و انقلاب مبتنی بر اسلام است و هیچ قدرتی در این سال ها نتوانسته پرچم برافراشته جمهوری اسلامی را پایین بکشد.

سخنگوی حرم بانوی کرامت تصریح کرد: اساس جمهوری اسلامی مبارزه با ظلم و حمایت از مظلوم است و اگر این مبارزه با ظلم و حمایت از مظلوم در دنیا فراگیر شده است، شکر است. به نعمت ها استان.

حجت الاسلام مندادی گفت: امروز رژیم صهیونیستی رو به افول است و قدرت جبهه مقاومت به حدی رسیده که از یمن، لبنان و سوریه به اسرائیل موشک شلیک می شود. پراتاپ خواهد بود

وی تصریح کرد: ما برای این انقلاب و اسلام و نظام خون های زیادی داده ایم و این شهادت ها جاهلان و جهانیان را بیدار کرده است.

استاد حوزه علمیه قم گفت: پدافند موشکی ما به قول صادقانه امری قانونی و مباح بود و مقام معظم رهبری طوفان الاقصی آن را طرح صلح ابراهیمی دانستند.

سخنگوی حرم بانوی کرامت خاطرنشان کرد: طوفان الاقصی موجب تضعیف رژیم صهیونیستی و همسویی ملت‌های مسلمان شده است و وحدت جبهه مقاومت از برکات این عملیات است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=393107

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.