افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 11 October , 2024
0

پیکر شهید نیلفروشان شناسایی شد

  • کد خبر : 393084
پیکر شهید نیلفروشان شناسایی شد

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای از شناسایی پیکر شهید عباس نیل فروشان در عملیات تفحص در ضاحیه جنوب بیروت خبر داد. به گزارش خبرگزاری صداو سیما، در این اطلاعیه شهادت این فرمانده سرافراز جبهه مقاومت را به خانواده بزرگوارش و همرزم رشید دلاور، لحظه انتقال پیکر شهید نیلفروشان به تشریفات اسلامی تبریک و […]

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای از شناسایی پیکر شهید عباس نیل فروشان در عملیات تفحص در ضاحیه جنوب بیروت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداو سیما، در این اطلاعیه شهادت این فرمانده سرافراز جبهه مقاومت را به خانواده بزرگوارش و همرزم رشید دلاور، لحظه انتقال پیکر شهید نیلفروشان به تشریفات اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نماییم. میهن و برنامه های تشییع و خاکسپاری متعاقبا اعلام خواهد شد.

شهید نیل فروشان مستشار نظامی سپاه پاسداران در 15 اردیبهشت 1403 در جریان حمله هوایی اسرائیل به حومه بیروت به همراه سید حسن نصرالله به شهادت رسید.

متن این پیام به شرح زیر است.

با سپاس و قدردانی از پروردگار یکتا، یاد و خاطره ملت شریف و قهرمان ایران را بیاورید:

با تلاش و کوشش مستمر گروه جست و جوی پیکرهای مطهر شهدای رژیم سفاک و خونخوار صهیونیستی، 15 مهرماه در حومه بیروت، پیکر سردار رشید و سرلشکر متفکر کشف شد که شهید پاسدار شهید عباس نیل فروشان مستشار عالی نظامی جمهوری اسلامی ایران بود که در کنار رهبر مقاومت آیت الله سید حسن نصرالله دبیرکل سرفراز حزب الله لبنان بود.

ضمن تبریک و تسلیت شهادت این سردار سرافراز جبهه مقاومت به خانواده معظم ایشان و همرزمش رشید دلاور، زمان تشییع پیکر شهید نیلفروشان به میهن اسلامی و برنامه تشییع و تدفین متعاقبا اعلام می شود.

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=393084

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.