افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 12 October , 2024
1

ایالات متحده به نیروی محرکه افزایش مصرف گاز جهانی تبدیل شد.

  • کد خبر : 393058
ایالات متحده به نیروی محرکه افزایش مصرف گاز جهانی تبدیل شد.

به گفته بازار، تولیدکنندگان برق ایالات متحده در مجموع 55.6 میلیون مگاوات ساعت از نیروگاه های گاز بین ژانویه تا سپتامبر تولید کردند. این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته پنج درصد افزایش یافته است و بالاترین تولید برق از گاز طبیعی را حداقل از سال 2021 نشان می دهد. علاوه بر این، […]

به گفته بازار، تولیدکنندگان برق ایالات متحده در مجموع 55.6 میلیون مگاوات ساعت از نیروگاه های گاز بین ژانویه تا سپتامبر تولید کردند. این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته پنج درصد افزایش یافته است و بالاترین تولید برق از گاز طبیعی را حداقل از سال 2021 نشان می دهد.

علاوه بر این، سهم گاز طبیعی از تولید برق ایالات متحده نیز به بالاترین سطح خود در سال جاری رسید. بر اساس داده های شرکت مالی LSEG، گاز از ژوئن تاکنون 46 درصد از تولید برق آمریکا را به خود اختصاص داده است. افزایش سهم گاز طبیعی، هدف دولت بایدن برای ایجاد یک شبکه برق پاک تا سال 2035 را تضعیف کرده است.

در سال‌های اخیر، تقاضا برای برق در ایالات متحده، که بیشتر آن از نیروگاه‌های گازی تامین می‌شود، افزایش یافته است و انتظار می‌رود با رشد برق‌رسانی و نیاز به برق بیشتر برای نیرو و مراکز داده خنک‌کننده، همچنان افزایش یابد.

از آنجایی که افزایش هوش مصنوعی تقاضا برای برق را افزایش می دهد، شرکت های برق ایالات متحده برنامه هایی را برای اضافه کردن بیشترین ظرفیت جدید گاز طبیعی در سال های اخیر اعلام کرده اند.

بر اساس داده‌های سیرا کلاب به نقل از بلومبرگ، در نیمه اول سال 2024، شرکت‌های برق برنامه‌هایی را برای ظرفیت جدید گاز سوزی برابر با کل ظرفیت اعلام شده در سال 2020 اعلام کردند.

تولید برق گاز طبیعی در ایالات متحده سال به سال افزایش می یابد زیرا تقاضای کلی برای برق با گرمای شدیدتر و تقاضای بیشتر مراکز داده افزایش می یابد. پس از بیش از یک دهه مصرف ثابت برق در ایالات متحده، ظهور هوش مصنوعی و تولید تراشه ها و سایر فناوری ها باعث افزایش تقاضا برای برق در ایالات متحده خواهد شد.

بر اساس گزارش اویل پرایس، گاز طبیعی با حدود 40 درصد از کل منابع تولید برق، سال ها است که بیشترین سهم تولید برق در آمریکا را به خود اختصاص داده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=393058

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.