افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
1

بیانات رهبران برای جبهه مقاومت و مردم ایران امیدوارکننده بود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 392965
بیانات رهبران برای جبهه مقاومت و مردم ایران امیدوارکننده بود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

اطلاع رسانی کند خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی وکیل زاهدان در خطبه های این هفته نماز جمعه، ضمن دعوت از مومنان به تقوای الهی، افزود: تقوای الهی به این معناست که انسان خود را در برابر وسوسه های شیطانی حفظ کند و خدا را بندگی کند و از نافرمانی خدا دوری کند. موارد مختلفی وجود […]

اطلاع رسانی کند خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی وکیل زاهدان در خطبه های این هفته نماز جمعه، ضمن دعوت از مومنان به تقوای الهی، افزود: تقوای الهی به این معناست که انسان خود را در برابر وسوسه های شیطانی حفظ کند و خدا را بندگی کند و از نافرمانی خدا دوری کند. موارد مختلفی وجود دارد و باید دید وظیفه ما چیست. در زمینه های مختلف است و ما وظیفه خود را به درستی انجام می دهیم.

امام جمعه زاهدان گفت: یکی از راه های فراگیری تقوای الهی حضور در صحنه های دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی، مبارزه برای وحدت امت اسلامی و تربیت نسلی مؤمن و متعهد است.

وکیل وی سپس به برخی از مناسبت های پیش رو اشاره کرد و گفت: شنبه هشتم ربیع الثانی، یعنی میلاد امام حسن عسکری (ع).آهدوشنبه دهم ربیع الثانی سالروز وفات حضرت معصومه(س)س) و ما این مناسبت ها را گرامی می داریم.

فرمود: «دروان عمر حضرت معصومه»س) ایشان برکات فراوانی داشتند، بعد از وفات بارگاه ایشان حرم و مرکز حوزه و تربیت بزرگانی می شود که یکی از مصادیق آن حضرت امام خمینی (ره) است، این از نشانه های عظمت این بانوی بزرگ است و لذا همچنین نشان دهنده جایگاه ویژه زن در نظام تعلیم و تربیت اسلامی و جامعه اسلامی است.

وی افزود: آرامگاه یک بانو مرکز یک حرکت بزرگ علمی می شود، به گونه ای که در برخی روایات داریم که اگر امتحان الهی در زمین نباشد، امتحان در شهر انجام نمی شود. نظام از هم خواهد پاشید و الان هم همین تعبیر در مورد مردم قم صادق است». و قیامی که از قم شروع می شود و صدای اسلام را به گوش همه دنیا می رساند، رسیده است و مرکز قم و تحرکات و اقدامات علمی و سیاسی و اجتماعی قبر بانویی به نام حضرت معصومه (س) است.س) است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به جمعه نصر و نماز جمعه هفته گذشته که به امامت مقام معظم رهبری در تهران برگزار شد به بیان ابعاد مختلف این واقعه پرداخت و تصریح کرد: یک جهت پرشور، عاشقانه، حسود و این رشادت مردم بود که مردم از شهرهای مختلف برای الگوبرداری از ولی فقیه در این نماز حضور داشتند و حضور پرشوری داشتند که مسجد تهران و خیابان های اطراف را پر کرده بود، این حضور قهرمانانه است و حسود چون اسرائیل غیرت مردم غیور ما را تهدید کرده و ضربه زده بود، مردم نشان دادند که پای انقلاب و رهبرمان ایستاده‌ایم و حاضریم در مقابل هر تهدیدی برویم و جان خود را فدا کنیم.

امام جمعه زاهدان افزود: این حضور مردم مهم بود و پیامی برای دوستان و دشمنان داخل و خارج کشور داشت چرا که مردم ما پیگیر کار انقلاب، مقاومت و رهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند. تا آخر عمرشان

امام جمعه زاهدان گفت: دلیل دوم حضور رهبر معظم انقلاب در این مراسم با اقتدار، شکوه، اعتماد به نفس و البته با شجاعت و دلاوری بود، یعنی در شرایطی که عملیات بود و تهدیدها. ساخته رژیم غاصب و شخص رهبر معظم انقلاب و بوق های استکبار نیز اعلام کرده اند که رهبری را به مکان امنی منتقل کرده اند اما مقام معظم رهبری با تمام قوا و با اطمینان کامل در نماز حاضر شدند. از روز جمعه چند روز پیش و نیم ساعت قبل از اذان در مراسم عزاداری شرکت کردند، سید شهید آمد و گریه کرد، سپس خطبه ها را ایراد کردند و بعد از نماز جمعه، هرچند در گذشته نماز عصر را نمی خواندند، اما این بار آری. . خودشان نماز عصر را خواندند و بعد از نماز صلوات خود را بر امام حسین(ع) خواندند.TO) با آرامش به مردم احوالپرسی می کردند و به اجرای مراسم می پرداختند.

وکیل وی خاطرنشان کرد: این حضور بار دیگر پیامی برای دوستان و دشمنان داشت و پیام اقتدار، اطمینان، آرامش و آمادگی برای جانفشانی در راه اسلام و انقلاب اسلامی و پیام پیشرفت را به همراه داشت. از جبهه مقاومت

امام جمعه زاهدان افزود: محور دیگر سخنرانی و سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری که هم محکم و هم اطمینان بخش بود. امیدوار کننده و نیروی محرکه جبهه مقاومت و مردم خودمان در ایران بود.

وی بیان کرد: سخنان مقام معظم رهبری از تاکید بر وحدت امت اسلامی تا ابراز عشق و محبت به سید حسن نصرالله تا توصیه به جبهه مقاومت برای استواری بر عزم خود و ادامه راه را استوارتر و تکرار عهد را دربرمی گرفت. . امکان نابودی اسرائیل وجود دارد، این سخنان برای دوستان انقلاب و جبهه مقاومت نیز پیام اقتدار، امید و حرکت داشت. افزا و برای جبهه مقاومت انگیزه ایجاد کرد تا راه مقاومت را طی کند به امید اینکه پیروزی با آن باشد و اسرائیل نابود شود.

وکیل وی بیان کرد: مجموع این خطبه ها، حضور باشکوه مردم و پیام مقتدرانه ای که در تقویت جبهه مقاومت اگر بیشتر از موشک باران اسرائیل نباشد کمتر نیست و باید قدر این حکیم و بزرگ را بدانیم. رهبری که در همه جای نهضت انقلاب اسلامی و جبهه وجود دارد. مقاومت حکیمانه این امت را به درستی هدایت، هدایت و هدایت کرد، ما به پیروزی هایی دست یافتیم و امیدواریم خداوند بر عمر شما با سلامتی و موفقیت بیشتر بیفزاید.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: ترجیح بیانات مقام معظم رهبری تاکید بر وحدت امت اسلامی است که مسلمانان باید امت واحده و یکپارچه شوند و یکسان و هماهنگ عمل کنند. در سخنان هفدهم ربیع به این نکته اشاره کردند که باید امت واحده تشکیل شود زیرا مسلمانان در کشورهای مختلف پراکنده هستند و باید به صورت هماهنگ عمل کنند و گفتند: از افغانستان و ایران گرفته تا لبنان و فلسطین همه باید کمربندها ببند و همه باید آماده حمله به دشمن باشند و اگر کشوری مورد حمله قرار گرفت و از آن کشور دفاع کرد وگرنه دشمن یکی یکی به سمت آنها می آید و یک روز نوبت به آنها می رسد” و ما این تجربه را دیدیم و یک روز حمله آمریکایی ها به افغانستان، یک روز به عراق، یک روز به سوریه و همه جا کشورهای اسلامی مستقیماً مورد حمله و تهاجم آمریکا یا مزدوران آمریکایی قرار گرفته اند و اگر در همان حمله اول به گوشه ای از یک کشور اسلامی، یک مسلمانانی مانند امت با دشمن روبرو شدند و جرات تکرار این جسارت را نداشتند، اگر در روز اول که رژیم غاصب صهیونیستی مانند غده سرطانی در این منطقه ظاهر می شد، همه مسلمانان با هم متحد می شدند و آن را نابود می کردند. این مصیبت ها نبود و امام خمینی (ره) فرمودند: «اگر هر کدام از مسلمانان یک سطل آب بریزند، اسراییل از بین می رود. و همینطور است. به همین دلیل مقام معظم رهبری این جهت را برجسته کردند.

وی بیان کرد: توصیه مهم دیگر مقام معظم رهبری این بود که اگر می خواهیم حرف ما در دنیا تاثیر داشته باشد باید این وحدت را عملا در کشورمان نشان دهیم و اختلافات را کنار بگذاریم و دست به دست هم برای کشور کار کنیم.

و افزود: خوشبختانه این فضا در سراسر کشور حاکم بوده و در استان ما نیز رو به رشد است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=392965

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.