افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 11 October , 2024
0

برنامه هسته ای ایران تحت کنترل است

  • کد خبر : 392927
برنامه هسته ای ایران تحت کنترل است

آفتاب نیوز: «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه امروز (جمعه) نسبت به هرگونه اقدام بی پروا رژیم تروریستی موقت صهیونیستی علیه ایران هشدار داد. لاوروف در یک کنفرانس مطبوعاتی هشدار داد که اگر رژیم صهیونیستی به تاسیسات هسته ای ایران حمله کند، تحریک بسیار خطرناکی خواهد بود. به گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، وی همچنین اظهار […]

آفتاب نیوز:

«سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه امروز (جمعه) نسبت به هرگونه اقدام بی پروا رژیم تروریستی موقت صهیونیستی علیه ایران هشدار داد.

لاوروف در یک کنفرانس مطبوعاتی هشدار داد که اگر رژیم صهیونیستی به تاسیسات هسته ای ایران حمله کند، تحریک بسیار خطرناکی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، وی همچنین اظهار داشت که آژانس بین المللی انرژی اتمی از نزدیک فعالیت های هسته ای ایران را دنبال می کند و هیچ مدرکی دال بر نظامی شدن آن نمی بیند.

وزیر امور خارجه روسیه توضیح داد: ما ترجیح می دهیم بر اساس واقعیت ها عمل کنیم، تقریباً در هر کشوری سیاستمداران و نمایندگان پارلمانی وجود دارند که موضعی را بیان می کنند که منعکس کننده استراتژی و سیاست دولت های آنها نیست.

بر اساس این گزارش، لاوروف در ادامه تصریح کرد: تا آنجا که وضعیت واقعی نشان می دهد، آژانس بین المللی انرژی اتمی که برنامه هسته ای ایران را از نزدیک دنبال می کند، هیچ نشانه ای مبنی بر اینکه ایران انتقال برنامه هسته ای خود را به یک کانال نظامی آغاز کرده است، ندارد. ببینید “.

وی افزود: آژانس بین المللی انرژی اتمی این گونه گزارش ها را به صورت دوره ای به شورای حکام ارائه می کند، ما طبق این ارزیابی های تخصصی پیش می رویم.

اسپوتنیک به نقل از وزیر امور خارجه روسیه نوشت: اما مسلماً در صورت اجرای طرح یا تهدید برای حمله به تاسیسات صلح آمیز هسته ای جمهوری اسلامی ایران، این اقدام تحریک آمیز بسیار جدی خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=392927

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.