افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 11 October , 2024
1

روابط ایران و روسیه صمیمانه و راهبردی است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 392842
روابط ایران و روسیه صمیمانه و راهبردی است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

اطلاع رسانی کند خبرگزاری بیشترمسعود مزیکیان در دیدار با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه بر توسعه همکاری های مشترک دو کشور تاکید کرد و اظهار داشت: رابطه ما با روسیه صمیمانه و راهبردی است. رئیس جمهور با ابراز خرسندی از فرصت دیدار با همتای روس خود گفت: از نظر اقتصادی و فرهنگی روابط ما هر […]

اطلاع رسانی کند خبرگزاری بیشترمسعود مزیکیان در دیدار با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه بر توسعه همکاری های مشترک دو کشور تاکید کرد و اظهار داشت: رابطه ما با روسیه صمیمانه و راهبردی است.

رئیس جمهور با ابراز خرسندی از فرصت دیدار با همتای روس خود گفت: از نظر اقتصادی و فرهنگی روابط ما هر روز قوی تر می شود. روند رو به رشد همکاری های ایران و روسیه باید مطابق با خواست رهبران ارشد دو کشور و لزوم تقویت این روابط تسریع شود.

این پزشکان با بیان اینکه ایران و روسیه قابلیت های دوجانبه و مکمل خوبی دارند و می توانند به یکدیگر کمک کنند، افزودند: موقعیت های ما در دنیا بسیار نزدیکتر از دیگران است.

رئیس جمهور با ابراز امیدواری برای تسریع در امضای سند مشارکت راهبردی ایران و روسیه، توسعه همکاری ها با فیمابین را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: امیدوارم در زمان حضور شما در اجلاس سران ترمز در روسیه، این معاهده را نهایی کنید.

این پزشک با اشاره به شرایط بحرانی منطقه تصریح کرد: رژیم صهیونیستی به هیچ چارچوب حقوقی و انسانی بین المللی احترام نمی گذارد و اوضاع منطقه بحرانی است. کشورهای اروپایی و آمریکایی نمی خواهند روابط بین کشورهای منطقه آرام بماند.

پوتین: همکاری با ایران برای ما اولویت بالایی دارد

رئیس جمهور روسیه نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از این گفتگو اظهار داشت: همکاری دو کشور برای ما اولویت بالایی دارد و توسعه روابط و افزایش حجم مبادلات تجاری دو طرف در حال تحقق است. اجرا کردن. خیلی خوب

ولادیمیر پوتین از رئیس جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در این نشست دعوت کرد ترمز و در نشست مشترک دوجانبه گفت: ما در سطح بین المللی همکاری مشترک داریم و ارزیابی ها و رویکردهای جهانی ما یکسان است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=392842

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.