افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 11 October , 2024
1

ثبت وام 200 میلیونی در 5 میلیون قسط

  • کد خبر : 392835
ثبت وام 200 میلیونی در 5 میلیون قسط

بانک سرمایه برای رفاه حال مشتریان خود طرح تسهیلاتی را با نام «نسیم مرابحه» تهیه کرده است. حداکثر سقف این وام برای افراد به 200 میلیون تومان می رسد. این اعتبار به اشخاص حقوقی نیز پرداخت می شود که حداکثر سقف آن 5 میلیارد تومان اعلام شده است. به گزارش کمپرس، بر اساس دسته بندی، […]

بانک سرمایه برای رفاه حال مشتریان خود طرح تسهیلاتی را با نام «نسیم مرابحه» تهیه کرده است. حداکثر سقف این وام برای افراد به 200 میلیون تومان می رسد. این اعتبار به اشخاص حقوقی نیز پرداخت می شود که حداکثر سقف آن 5 میلیارد تومان اعلام شده است.

به گزارش کمپرس، بر اساس دسته بندی، متقاضیان دریافت وام 200 میلیون تومانی طرح نسیم مرابحه باید دارای رتبه اعتباری مناسب و پروانه کسب باشند. علاوه بر این، این افراد باید در یکی از شعب بانک سرمایه سپرده کوتاه مدت عادی افتتاح کنند و یک حساب میانگین حداقل سه ماهه ایجاد کنند تا بتوانند برای این وام اقدام کنند. حداکثر مدت پرداخت اقساط این تسهیلات 48 ماه است. سود این وام به 16 درصد می رسد.

با توجه به میزان وام، نرخ سود و مدت بازپرداخت، مبلغ هر قسط 5 میلیون و 668 هزار و 56 تومان خواهد بود. سود کل تسهیلات به 72 میلیون و 66 هزار و 696 تومان می رسد. مبلغ وام و تسهیلات آن 272 میلیون و 121 هزار و 696 توکن است.

نگاهی به آغاز کار و برخی از دستاوردهای بانک سرمایه

بانک سرمایه بر اساس ماده واحده قانون تاسیس بانک های غیردولتی مصوب 1379 تشکیل شد و فعالیت خود را در سال 1384 به عنوان ششمین بانک خصوصی ایران آغاز کرد.

این بانک از ابتدای فعالیت خود تاکنون توانسته است به دستاوردهایی از جمله گواهینامه پانزدهمین دوره جشنواره برتر روابط عمومی ایران 1396، گواهینامه ویژه مدیریت بحران، گواهینامه تقدیر از برترین های مردمی دست یابد. مدیر روابط عمومی، تندیس بلورین ممتاز روابط عمومی و همچنین نشان ستاره در روابط عمومی، گواهی دوازدهمین همایش الکترونیک روابط عمومی، تندیس سومین جشنواره بانک محبوبم، تندیس مدیر عامل جهادی منتخب و …

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=392835

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.