افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 11 October , 2024
1

آماده سازی ویژه رادیو برای یک روز فرخنده – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 392688
آماده سازی ویژه رادیو برای یک روز فرخنده – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، به مناسبت ولادت با سعادت حضرت حسن عسکری علیه السلام در 30 مهرماه، صداوسیما برنامه های مختلفی را در نظر گرفته است که می توان به نام های «بهار جان»، «صدا بالا»، «نور در آغوز زمین» را نام برد. از «بام تهران»، «اشراق»، «ستاره […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، به مناسبت ولادت با سعادت حضرت حسن عسکری علیه السلام در 30 مهرماه، صداوسیما برنامه های مختلفی را در نظر گرفته است که می توان به نام های «بهار جان»، «صدا بالا»، «نور در آغوز زمین» را نام برد. از «بام تهران»، «اشراق»، «ستاره برون»، «صبامک»، «روز نو»، «گلخونه»، «پیام زندگی»، «بخوان به نام پروانه ابومحمد» و «سلام کن» نام برد. زندگی”.

رادیو ایران

شبکه رادیویی ایران برنامه «بهار جان» را با نگاهی به سیره و سیره امام حسن عسکری (ع) پخش می کند. برنامه های «راه شب»، «صبح بخیر»، «ایرانشهر» و «خانه و خانواده» نیز به این موضوع اختصاص دارد.

برنامه «به افق نور» با حضور حجت الاسلام محمد پویام فرد به تشریح و تشریح توصیه های امام همام در مسائل اخلاقی و اجتماعی می پردازد و برنامه «گلبانگ» نیز به مناسبت این میلاد خجسته، قطعه «برکسا» محسن چاوشی را پخش می کند. . . بگو

رادیو جوان

«جوان ایرانی سلام»، «صدبالا»، «اینجا شب نیست» و «جورواجور» از جمله ویژه برنامه هایی است که به شنوندگان رادیو جوان تقدیم می شود.

رادیو فرهنگی

«نور در آغوش زمین» عنوان برنامه رادیو فرهنگ است که ضمن تحلیل سیره امام حسن عسکری(ع) به تشریح و بیان توصیه های آن امام همام در مسائل اخلاقی و اجتماعی می پردازد.

گفتگو درباره یکی از نامه های معروف پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) به شیعیان قم و چگونگی آمادگی شیعیان برای پذیرش دوران غیبت از موضوعات این برنامه است.

برنامه های «فردا در روزگار فرهنگ»، «هفت کوچه» و «مرد سرزمین» نیز بخش هایی را به ولادت امام حسن عسکری (ع) اختصاص دادند.

در برنامه «کتاب فرهنگ» به کتابشناسی پیامبر و در برنامه «ققنوس» به اشعار مربوط به امام همام پرداخته می شود.

رادیو تهران

صداوسیمای تهران در قالب ویژه برنامه ولادت از ساعت 21:30 با بخشهایی چون شعر خوانی و شعر خوانی با حضور صاحب نظران به ابعادی از شخصیت و سبک زندگی امام حسن عسکری (ع) می پردازد. .

در روز تولد او برنامه های «بام تهران»، «باغ فردوس» و برنامه شبانگاهی به این موضوع اختصاص داشت.

رادیو قرآن

«اسوه» عنوان برنامه زنده رادیو قرآن است که با حضور حجت الاسلام والمسلمین رجالی به تحلیل انتظارات امام حسن عسکری(ع) از شیعیان می پردازد.

همچنین برنامه دیگری از این شبکه رادیویی با نام «اشراق» پخش می شود. حجت الاسلام والمسلمین محسن عرفاتی علاوه بر بخش های مختلف از جمله سخنرانی ها، گزارش های مردمی و مقدمه کتاب، به تبیین و بررسی نقش امام حسن عسکری(ع) در جهاد و مبارزه با ظلم می پردازد.

رادیو معارف

برنامه میلاد رادیو معارف با نام ستاره بارون با محوریت زندگی سیاسی و اجتماعی امام حسن عسکری (ع) و بررسی نامه امام یازدهم به مردم قم و اسحاق بن اسماعیل نیشابوری است.

برنامه «سرور سمره» با حضور حجت الاسلام هادی الیاسی به ترویج سبک زندگی اهل بیت (علیهم السلام) و الگو بودن در مدیریت فرهنگی جامعه توسط رهبران اختصاص دارد.

رادیو صبا

رادیو صبا برنامه «صبامک» را در قالب برنامه های طنز، آهنگ و جوک پخش می کند. در این برنامه هنرمندان پیشکسوتی چون امیر پارسی، عباس محبی و مهدی بهنام با نوای مجتبی تیموری به اجرای برنامه می پردازند.

برنامه عید “صبامک” در آستانه میلاد پخش می شود.

برنامه موسیقی «کوک آوا» نیز با گزیده ای از موسیقی و آهنگ به این مناسبت می پردازد.

رادیو ورزشی

برنامه «صبح و ورزش» رادیو ورزش با اشاره به اندیشه های ورزشی امام حسن عسکری (ع) به نقل احادیث امام درباره ورزش و سلامت می پردازد. برنامه های «گلخونه» و «عصرانه» نیز در فضایی شاد و در قالب نمایش های طنز، آهنگ های شاد و گفتگو با ورزشکاران پخش می شود.

رادیو سلامت

شبکه رادیویی سلامت در برنامه سالودا آ لا ویدا با حضور شنوندگان به این سوال که آیا شما فرد قابل اعتمادی هستید؟ پاسخ خواهد داد

برنامه «خانه زندگی» با تأکید بر حدیث امام عسکری علیه السلام که فرمودند: تکبر فرزند نسبت به پدرش در کودکی موجب نافرمانی او در بزرگسالی می شود. این یکی دیگر از احادیث امام حسن عسکری (ع) است.

رادیو اقتصاد

شبکه رادیویی اختاز به مناسبت میلاد امام حسن عسکری (ع) در مجله صبحگاهی «روزی نو» به تشریح زندگی فردی و اجتماعی امام یازدهم می پردازد و به فضایل اخلاقی و اخلاقی آن حضرت می پردازد. کرامت

برنامه رادیویی

به مناسبت سالروز تولد برنامه «بخوان به نام پروانه ابومحمد» به نویسندگی معصومه پاکروان و با اجرای علیرضا تابان و صاحبه عظیمی به صورت زنده پخش می شود.

پیام رادیویی

برنامه پیام زندگی با موضوع سبک زندگی اسلامی – ایرانی و پیروی از سبک زندگی امام حسن عسکری (ع) ویژگی ها و ویژگی های آن از رادیو پیام پخش می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=392688

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.